سرمربی تیم ملی جوانان بوکس گفت: اردوی مشترک با داغستانی ها آغاز شده است و از میان 15 بوکسور حاضر در اردو برترین ها به رقابت های آسیایی فیلیپین اعزام می شوند.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دور جدید اردوهای تیم ملی بوکس جوانان از روز دوشنبه 16 بهمن ماه آغاز شده است و خوشبختانه بوکسورهای داغستانی نیز وارد کشور شده اند و این اردو به صورت مشترک با مشت زنان داغستانی پیگیری می شود.

سرمربی تیم ملی جوانان بوکس افزود: تصمیم بر آن شده است تا طی برگزاری جلسه ای با مربیان تیم بوکس داغستان، برنامه تمرینی مناسب برای بوکسوران در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: این اردوی مشترک به مدت 15 روز در مجموعه ورزشی انقلاب به طول می انجامد و 15 بوکسور در تیم ملی حضور دارند.

احدي تأکید داشت: با توجه به اینکه تیم ملی جوانان بوکس کشور در اسفندماه رقابت های آسیایی را در فیلیپین پیش رو دارد.

اولویت تمرین مشترک با داغستانی ها برای ماست و از روز شنبه نیز بزرگسالان به جمع اردونشینان اضافه می شوند.

وی بیان داشت: هنوز مشخص نیست با پیوستن تیم ملی بوکس بزرگسالان به جمع اردونشینان، اردو به صورت کاملاً مشترک برگزار شود و یا اینکه یک روز جوانان و روز بعد بزرگسالان با داغستانی ها به تمرین بپردازند.

احدي اظهار کرد: از آن جایی که اردوی خارجی در دستور کار تیم نبود حضور داغستانی ها در کشور و برگزاری تمرینات مشترک با آنها اتفاقی است که در این شرایط بهترین انتخاب است.

سرمربي تيم ملي جوانان بوکس در خصوص بوکسوران دعوت شده به تیم ملی بیان داشت: 15 بوکسور در این مرحله از اردو دعوت شده اند که 12 نفر در تیم اصلی در وزن 49 کیلوگرم مومن طوقانی، در وزن 52 کیلوگرم محمد مروی، در وزن 56 کیلوگرم ارسلان عبدالهی و راغب آل بوشکه، در وزن 60 کیلوگرم هادی ماکویی، در وزن 64 کیلوگرم احسان خدایاری، در وزن 69 کیلوگرم ساسان زبیرم، در وزن 75 کیلوگرم مبین کهر آزه، در وزن 81 کیلوگرم سالار طهماسبی و سیاوش امیدی، در وزن 91 کیلوگرم سینا قلعه بندی و در وزن 91+ کیلوگرم نیز میعاد روشن زاده می باشند.

احدي ادامه داد: اسامی بوکسوران تیم ملی تا روز 23 بهمن مشخص می شوند تا در 18 اسفند نیز تیم منتخب برای رقابت های آسیایی فیلیپین به این کشور اعزام می شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار