مجری نشست‌های پرسش و پاسخ فیلم در جشنواره گفت: تنش‌های موجود ميان عوامل "یک، دو، سه، پنچ" حاكي از تسویه حساب شخصی بین عوامل کار در جلسه بود.

به  گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، در قسمت چهارم از سری برنامه‌های "هفت" ویژه جشنواره فیلم فجر با اجرای محمود گبرلو به طور زنده از برج میلاد محمدرضا شهیدی فر مجری نشست‌های پرسش و پاسخ فیلم در جشنواره در خصوص اتفاق رخ داده در نشست فیلم سینمایی "یک، دو، سه، پنج" گفت: فضای جشنواره و برنامه های آن براساس چارچوب و قواعد خاصی شکل گرفته است و تاکید بر حضور حداکثر 6 نفر از عوامل مبتنی بر ظرفیت سالن زمان بندی فضای مناسب برای عکاسان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: در برخی نشست ها ما به  نوعی برخی از عوامل فیلم را هم به گونه ای بدون آنکه بر  روی سن حاضر نشوند در بحث شرکت می‌دادیم و با توجه به درخواست من برای این کار کارگردان بی توجه به این موضوع از یکی از بازیگران خود حضور در سن را خواستار شد.
شهیدی فر عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود و احساس صورت گرفتن یکسری تسویه حساب های شخصی در این نشست من به احترام اهالی رسانه ختم جلسه را اعلام کردم.
این مجری با تاکید بر حفظ اخلاق و انضباط به عنوان رکنی اساسی بیان کرد: من از همه به خصوص "همایون ارشادی" عذرخواهی می‌کنم و شرمنده وی هستم اما ما باید تمرین گفتگو و تحمل این موضوع را در همین نشست ها یاد بگیریم.
شهیدی فر اظهار داشت: تصمیم جشنواره در این دوره براساس آن بود که در جلسات بعد از نمایش فیلم بدلیل ملتهب و هیجان زده بودن عوامل فیلم و مطبوعاتی ها نقد صورت نگیرد و تنها با برگزاری جلسه به صورت پرسش و پاسخ اطلاعات در زمینه فیلم داده شود که این موضوع به ارتقا سینما کمک چندانی خواهد کرد./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار،تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار