"اشکان خطیبی" بازیگر فیلم سینمایی "قاعده تصادف" از پشت در سالن ماندن برای دیدن این فیلم به دلیل ازدحام زیاد تماشاگران، تا کارگردانی خود در این اثر سخن می‌گوید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران شب گذشته در قسمت چهارم از سری برنامه های هفت ویژه جشنواره فیلم فجر با اجرای محمود گبرلو به طور زنده از برج میلاد روي آنتن رفت.
اشکان خطیبی بازیگر فیلم سینمایی "قاعده تصادف" گفت: بحث تمرین در این فیلم به طور جدی پیگیری می شود تا جایی که ما حتی در ده روز با دورین و صدا تمرین داشتیم.
وی افزود: این اثر در واقع به عنوان کارگروهی نتیجه تلاش تمام بازیگران است و هیچ کس به تنهایی در این فیلم معنایی ندارد و من علاوه بر بازی در این فیلم به دادن تمرین های صبحگاهی برای بدن می‌پرداختم و همین موضوع سبب شده بود که به جای بهزادی خیلی وقت ها بازیگران به جای رفتن پیش کارگردان از من در خصوص بازی شان می‌پرسیدند.
خطیبی اظهار داشت: یکسری کدهای ريز و درشتی وجود داشت که به طریق همین کدها توسط کارگردان به نقش دست پیدا می‌کردید دیدگاه و جهان بینی کارگردان این اثر یک جور شیوه بازی نکردن بود که مکتب این نوع بازیگری در آمریکا و اروپای غربی است و این شکل از بازی در این فیلم ایرانی شده و در واقع به جای عمل، عکس العمل ها خیلی مهم هستند.
این بازیگر عنوان کرد: از بازخورد مردم نسبت به یک فیلم در جشنواره به دلیل فضای هیجانی آن قضاوت نمی‌توان کرد امروز نیز خودم برای دیدن این فیلم پشت درهای بسته سالن ماندم./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار