استودیوهای ضبط موسیقی فاقد مجوزتا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به وزارت ارشاد و سیر مراحل قانونی مجوز اخذ نمایند. دبیر ستاد حمایت از آثار فرهنگی، هنری وزارت ارشاد

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد حمايت و صيانت از آثار فرهنگي؛ سعيد جابري انصاري دبير ستاد حمايت از آثار فرهنگي، هنري وزارت ارشاد گفت: استودیوهایی که نسبت به ضبط موسیقی در کشور اقدام می نمایند و تا کنون نسبت به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام ننموده اند مهلت داده می شود تا پایان اردیبهشت ماه سال آينده به اداره کل موسیقی آن وزارتخانه مراجعه و با سیر مراحل قانونی نسبت به کسب مجوزهای مربوطه اقدام کنند.
به هر صورت ما با  استودیوهایی که فاقد مجوز بوده و برای شبکه های ماهواره غربی تولید محصول می کنند برخورد قانونی انجام خواهیم داد و در چند روز آینده نمونه هایی از آن به اطلاع مردم عزیز وهنر دوست کشورمان خواهد رسید.
این امر به منظور حمایت از سرمایه گذاری دلسوز داخلی موسیقی کشور بوده و با نگاه دلسوزانه دکتر شاه آبادی معاون محترم هنری وزارت ارشاد در جهت ارتقاء سطح موسیقی غنی این مرزو بوم که هم نیاز نوجوانان و جوانان کشور را فراهم نماید و هم از سرمایه های فعالان صاحب نام این عرصه صیانت گردد انجام خواهد پذیرفت .ذکر این نکته ضروری است که قطعاً فضای صدور مجوز برای متقاضیان از سوی مسئولین امر تسهیل خواهد شد.
 امیدوارم با توجه به مساعدت های برادران عزیز نیروی انتظامی به خصوص روسای محترم پلیس امنیت اخلاقی ناجا و تهران بزرگ این حوزه سامان یافته  وما شاهد رشد و پویایی بیش از پیش این هنر غنی اسلامی و ایرانی در کشور باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین میرزایی
۱۴:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
بله