جابری انصاری گفت: در پی برخورد با دست فروشان الواح غیرمجاز تعداد 3000 پک از آثار غیر مجاز که شامل موسیقی و فیلم های خارجی با زیر نویس فارسی بودند

به گزارش باشگاه خبرنگاران،سعید جابری انصاری دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در پی برخورد با دست فروشان الواح غیرمجاز تعداد 3000 پک از آثار غیر مجاز که شامل موسیقی و فیلم های خارجی با زیر نویس فارسی بودند از سطح شهر تهران جمع آوری گردید، عمده این دست فروش ها در میدان هفت تیر – ولی عصر – انقلاب – بازار بزرگ که از جمع آوری آثار غیر مجاز به ایشان تذکرات قانونی داده شد.  
وی افزود: البته انتظار از همه خانواده های عزیز است که با دیدن یک لوح فشرده که خارج از استانداردهایی چون فاقد مجوز، فاقد هولوگرام وزارت ارشاد، عدم اورجینال بودن (رایتی بودن) در دست فرزندان خود، نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهند.  پدران و مادران عزیز کشور آگاه باشید که دشمن سعی دارد با ترویج آثار غیر استاندارد به ارزش ها و باور های فرزندان آنها آسیب برساند.  
جابرانصاری درباره هدف گیری در جنگ نرم تصریح کرد: امروز یکی از هجمه های دشمن در حوزه جنگ نرم ترویج لوح های فشرده غیر مجاز در قالب موسیقی، بازی های رایانه ای و فیلم های خارجی با زیر نویس فارسی است.  
وی با ابراز قدردانی از نیروی انتظامی ادامه داد: خدا را شاکریم که نیروی محترم انتظامی با قاطعیت در سالم سازی فضای فرهنگی کشور تلاش می کند.  جمع آوری ماهواره ها که از دیگر سلاح های دشمن در جنگ نرم است، اقدامی قابل ستایش است و بایستی از فرماندهان انتظامی کشور به خصوص سردار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و پلیس اطلاعات و امنیت کشور تشکر کرد.
جابر انصاری گفت: چنانچه ماهواره در کانون خانواده بعنوان یک عضوی از اعضاء مورد پذیرش قرار گیرد شاهد تضعیف بنیان های ارزشی و اعتقادی و جایگزینی باورهای نادرست فرهنگی خواهیم بود.
وی افزود: ترویج سریال های با مضمون ایجاد روابط نا مشروع اخلاقی، ایجاد سوء ظن بین همسران، تشکیک عقاید و باورهای مذهبی، جایگزینی سبک زندگی غربی به جای زندگی اصیل اسلامی و ایرانی، عدم توجه به حقوق مالکیت ادبی و هنری و سرقت آثار هنرمندان کشور از طریق پخش غیر مجاز در شبکه های ماهواره ای از جمله آسیب های این حوزه است. /ی2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار