رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به علت بارش برف از ساعت 10 صبح امروز محور کندوان(کرج-چالوس) بسته شد و جاده های دیگر استان شامل هراز، فیروزکوه و کیاسر به ساری به علت بارش برف لغزنده و مه آلود است .

سرهنگ جعفر محمد نژاددر گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود: بر اساس گزارش هواشناسی، کاهش دما و بارش باران و برف از روز گذشته در برخی از نقاط کوهستانی و برفگیر محورهای مواصلاتی مازندران آغاز شد و این امر باعث کندی تردد وسائط نقلیه در این محورها شده است.

وی ادامه داد : رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، ضمن همراه داشتن پوشاک گرم و مواد غذایی آماده، خودروهای خود را به تجهیزات و وسایل مناسب زمستانی نظیر زنجیر چرغ مجهز کنند.

سرهنگ محمد نژادتصریح کرد : برای کاهش تصادفات جاده ای تنها کنترل و اعمال قانون پلیس جوابگو نیست و برای تحقق این امر ، فرهنگ سازی و همکاری مردم در رعایت قوانین رانندگی در هنگام تردد در جاده ها الزامی است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی ، گفت : مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن 71-3287070-0151 و 2182934-0151 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های استان است./س


برچسب ها: لغزندگی ، جاده ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.