امروز می توان اثرات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی را در اقصی نقاط جهان مشاهده كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان - معاون وزیر امور اقتصادی ودارای ، در جمع مردم زنجانرود گفت: رسانه های بین المللی قصد بررسی روند پیشرفت نظام اسلامی و دستیابی متخصصان ایرانی به پیچیده ترین فناوری های جهان را با وجود تمامی فشارهای سیاسی و اقتصادی دارند.

علیشیری افزود: هم اكنون پس از انتشار اخبار مربوط به ارسال موفقیت آمیز محموله زیستی به فضا رسانه های بین المللی در حال تحلیل توانمندی و اراده ایراینان برای دستیابی به آخرین فناوری های روز جهان هستند.

وی تصریح کرد: توسعه اقتصادی كشور در كنار دستیابی به فناوری های بومی هسته ای و هوا فضا خشم دشمنان را بیش از پیش افزایش داده است. 

معاون وزیر امور اقتصادی ودارای با اشاره به اینکه  اراده مسوولان برای دستیابی به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی تلاش برای توسعه و رشد اقتصادی تمام استانها است تاکید کرد: همه مسوولان در بخش های مختلف كشور موظف هستند برای رفع مشكلات پیش روی مردم، سرمایه گذاران و كارگران تلاش كنند.

علیشیری خاطر نشان کرد:در صورتی كه امروز فضای كسب و كار كشور مشكل داشته باشند همه مسوولان باید برای رفع آن و بهبود شرایط موجود تلاش كنند./س

 

برچسب ها: تاثیر ، انقلاب ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.