جشنواره بين المللي فيلم فجر در تمام دنيا پس از دريافت جايزه توسط اصغر فرهادي واقعا بين المللي شد.

الهام چرخنده بازيگر در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره سي و يكم فيلم فجر با نظم خاصي در حال برگزاري است و فيلم هاي شركت كننده در اين دوره از جشنواره به لحاظ كيفيت نيز ارتقاء بسياري پيدا كرده اند.
وي ادامه داد: احساس مي كنم مسئولان اين دوره سخت گيري هاي خاصي به فيلم ها داشتند كه آنها هم خوب و هم باكيفيت تر شده اند.
وي با اشاره به فيلم سينمايي "گناهكاران" عنوان كرد: اين فيلم برايم بسيار جالب بود. بازي ديدني رامبد جوان بازيگري كه بيشتر او را در كارهاي كمدي ديده بوديم، در نقشي پليسي و جدي تجربه ديگري ازكار اين بازيگر بود.
چرخنده افزود: اهالي سينما خانواده من هستند و امروز احساس مي كنم در جشنواره فيلم فجر توانسته ام تمامي آنها را با هم ببينم.
وي همچنين با اشاره به ميهمانان خارجي افزود: حضور ميهمانان خارجي شركت كننده در جشنواره يكي از نكاتي بود كه نگاه من را به خود جلب كرد، زيرا من سالها درخارج از كشور زندگي كرده و در جشنواره هاي خارجي حضور پيدا كرده اند.
وي ادامه داد: جشنواره آنها با نظم و جوشش خاصي برگزار مي شود. در حقيقت آنها با سينماي ما آشنا هستندو فيلم هاي ما را دنبال مي كنند.
چرخنده بيان كرد: بعد از موفقيت اصغر فرهادي سينماي ايران به صورت بين المللي در ميان مخاطبان خارجي معرفي شد و آنها نه تنها فيلم هاي ايراني را مي شناسند، بلكه به دنبال مكتب فرهادي و كيارستمي تدريس نيز مي كنند.
وي با اشاره به حضور كارگردانان جديد در اين دوره جشنواره تصريح كرد: حضور فيلمسازان جوان در اين دوره از جشنواره به وفور به چشم مي خورد كه خيلي خوب است، زيرا سينما با افكار و نگاه هاي جديد آشنا مي شود.
چرخنده در خصوص كار جديد خود نيز گفت: با سريال "پروانگي" پس از سالها به تلويزيون آمدم./ي2

براي مشاهده اخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار