نهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش از 16 تا 19 بهمن امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، این نمایشگاه با حضور بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت 20 هزار مترمربع  با حضور کشورهای چین، ترکیه، عراق، کره جنوبی، امارات متحده عربی و آلمان برگزار می شود.

نهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش امسال با حمایت وزارت نفت، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران و سندیکای صنعت برق برگزار مي شود/

در این نمایشگاه شرکت های نفت فلات قاره، سازمان بهره وری ایران، جهاد دانشگاهی، قرارگاه خاتم الاوصیا، مپنا، پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی جم، پتروشیمی کرمانشاه حضور فعال خواهند داشت.

بر پایه این گزارش، با توجه به این که توسعه و گسترش تکنیک و فناوری، زنجیره تامین و تولید پروژه های حوزه انرژی نیازمند مشارکت و فعالیت جمعی همه ذی نفعان با تعامل، تفاهم و تبادل آرا و نظر و تجربیات سازنده آنهاست، در این نمایشگاه نیز برنامه های ویژه ای به صورت بازدیدهای تخصصی و همایش هایی با موضوع های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

در دومین روز از نهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش، همایشی با موضوع اصلاح قراردادها با حضور مدیر حقوقی وزارت نفت، مدیر حقوقی شرکت ملی نفت ایران، رئیس کمیسیون حقوقی مجلس، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و چند نفر از صاحب نظران و کارشناسان این بخش، برگزار مي شود.

روز 18 بهمن در حاشیه این نمایشگاه، همایشی با عنوان نظام سامانه خرید الکترونیک با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت، مدیرعامل سازمان بورس، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، قائم مقام صندوق توسعه ملی، دبیر صندوق توسعه ملی و نمایندگانی از شرکت های پیمانکاری چون پتروپارس، سپانیر و اویک برگزار می شود که علاقه مندان می توانند در آن حضور یابند.

برنامه پیاده سازی سامانه، نظام رتبه بندی، ارجاع کار به کنسرسیوم های تخصصی و صندوق حمایت از جمله محورهای این همایش اعلام شده است.

نهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش از 16 تا 19 بهمن امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزارمي شود./ر
برچسب ها: نمایشگاه ، انرژی ، گشایش ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار