روابط بسيار خوبي بين وزارتخانه هاي نفت و نيرو برقرار است و ...

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نامجو پس از جلسه هيأ‌ت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه مديرعامل شرکت گاز از قطع گاز نيروگاههاي بدهکار به اين شرکت به علت پرداخت نکردن بدهي ها خبر داده بود ،اين موضوع چقدر صحت دارد؟ گفت: روابط بسيار خوبي بين وزارتخانه هاي نفت و نيرو برقرار است و از چنين مسئله اي اطلاعي ندارم بايد از مديرعامل شرکت گاز پرسيد که علت اين اظهار نظر چه بوده است؟
وي افزود: اين بدهي ها ، بدهي هاي طبيعي بين دستگاه هاست و هميشه برقرار بوده و چيز تازه اي نيست.
وزير نيرو در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه چرا در برخي روستاها تأمين آب شرب تنها دو ساعت در روز امکان پذير است گفت: در برنامه سه ساله که تنظيم شده قرار بر اين است که سطح آبرساني روستاها به شهرها نزديک شود بر همين اساس مجلس سال گذشته هر چند دير اما با اختصاص 500 ميليارد تومان در اين باره موافقت کرد.
وي از مجلس شوراي اسلامي خواست تا همانند سال گذشته در سالجاري نيز 500 ميليارد تومان به همين منظور اختصاص دهد تا به تحقق اين برنامه نزديک شويم.
وزير نيرو در پاسخ به اين سؤال مبني بر اينکه آيا افزايش قيمت حامل هاي انرژي در ماه هاي آينده قطعي شده است؟ گفت: قانون اين اجازه را داده است تا در صورت اجراي فاز دوم هدفمند کردن يارانه ها به منظور نزديک کردن قيمت هاي فعلي آب و برق به قيمت تمام شده ، بخشي از اين قيمت ها افزايش يابد و هم اکنون نيز درحال آماده سازي براي اجراي فاز دوم هستيم./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار