مدیرعامل شرکت بورس انرژی از راه اندازی رسمی بورس در آبان ماه سال جاری با همکاری وزارتخانه های نفت و نیرو خبر داد و گفت : دو طرف تعامل خوبي براي راهاندازي بورس انر‍ژي دارند.

شاپور محمدی، مدیرعامل شرکت بورس انرژی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: همزمان با برنامه ریزی های انجام شده ، پیش از این اعلام شده بود که ظرف 6 ماه این بورس به شکل رسمی راه اندازی می شود و طبق اعلام نظر صورت گرفته هم اکنون 2 ماه گذشته و در تلاش هستیم تا براساس برنامه ریزی در 4 ماه آینده این مهم به نتیجه برسد.
 
وی در مورد جلسات برگزار شده با وزارت نیرو به منظور مبادله برق در این بورس افزود: با این وزارتخانه نیز همانند وزارت نفت جلساتی به منظور امکان مبادله برق دراین بورس داشته ایم و همکاری و تعامل خوبی در مورد راه اندازی کامل بورس انرژی با وزارت نیرو وجود دارد.
 
محمدی در باره کالاها و محصولات مورد مبادله در این بورس و نقش وزارت نفت گفت: تاکنون با وزارت نفت جلسه هایی برگزار شده است و امکان این که نفت و فرآورده های نفتی دراین بورس مبادله قرار بگیرد وجود دارد.
 
مدیرعامل بورس انرژی اظهار داشت: در این مدت تلاش های بسیاری صورت گرفته و زمینه سازی لازم فراهم  و مکانیزم مورد نیاز برای مبادله این محصول طراحی شده است.
 
محمدی افزود: براساس  برنامه ریزی ها مقرر شده تا این شرکت در ساختمان شرکت بورس مستقر و فعالیت خود را آغاز کند که هم اکنون این موضوع صورت گرفته و نیروها و پرسنل در آن مستقر شده اند و به طور مشترک از این ساختمان استفاده می شود. /عب       

برچسب ها: بورس ، انرژی ، راه اندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار