پس از چهل ماه مسئولیت پر تنش و پر مسئولیت مجددا به عرصه خصوصی تولید و فیلم سازی بازگشتم.

علیرضا سجادپور معاونت سابق آثار سینمایی در گفتگو به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره بین المللی فجر شروع پر رونقی داشت و ما دو سال پی در پی شاهد جشنواره منظمي هستیم.
وی افزود: تمامی برنامه ها از قبل برنامه ریزی شده و تمام دوستان قبل از اکران فیلم ها از زمان نمایش آن مطلع می شوند.
وی در خصوص مدیریت جشنواره گفت: با توجه به دو مدیریت متفاوتی که سی امین و سی یکمین جشنواره فیلم فجر داشته و دارد شاهد نظمی بودیم که به طور کامل نشات گرفته از تصمیم اداره و مدیریت مستقیم آنها است.
سجادپور اظهار داشت: مهمترین ویژگی این جشنواره خون تازه ای است که توسط چهره های تازه در رگهای سینما جاری شده است ما شاهد نتیجه خوب این رویداد در آینده نزدیک خواهیم بود.
وی تصریح کرد: سینمای ایران برای ماندگاری نیاز به چهره هایی تازه دارد که باید همه فعالان عرصه سینما در جهت حفظ این رویداد همکاری کنند.
سجادپور بیان کرد: بخش مهم دیگری که در جشنواره مهم و حائز اهمیت است بازاریابی و اکران بین المللی آثار کشورمان است که در این مسیر چهره های تازه کمک شایانی به ما خواهد کرد.
وی ادامه داد: البته حضور چهره های جدید و ایده های تازه جوان ها در کنار تجربیات پیشکسوتان این هنر معنا خواهد گرفت.
سجاد پور گفت: سینما صرفا متعلق به جوانان و میانسال ها نبوده و مختص به یک قشر و نسل خاصی نیست بلکه تمامی سنین را در بر می‌گیرد.
وی در خصوص حذف ژانر کودک بخش سودای سیمرغ جشنواره گفت: این تصمیم نشات گرفته از تفکر دبیر جشنواره بوده که به طور حتم در پی این تصمیم اندیشه بوده است البته اگر من این مسئولیت را داشتم این ژانر را حذف نمی‌کردم.
سجادپور در خصوص قضاوت فیلم های جشنواره گفت: درصد بیشتری از فیلم را دیدم و مجوز بخشی از آنها را خودم صادر کردم اما برای قضاوت کردن در حال حاضر قدری زود است.
وی در خصوص فعالیت تازه خود ژ عنوان کرد: یک ماه است از سیستم جدا شدم و به دنیایی خصوصی به عنوان تهیه کننده و فیلم ساز بازگشتم و دیگر من را در هیچ جای دولتی نخواهید یافت دو پروژه در دست دارم که به زودی کار را شروع می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: به مدت چهل ماه در سیستم مسئولیت سنگین و پرچالش را اداره کردم و نیاز دیدم در یک فرایند زمانی مناسب مجدد به دنیا خصوصی بازگردم و خروج من از این سیستم به یک باره نبوده بلکه با تفکر و اراده شخصیم بوده است./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار