معاون امور اجرای قانون اساسی رئیس‌جمهور گفت:‌ مجلس باید در کارهای خود بازنگری کند لذا خیلی از نمایندگان باسابقه‌ای که سال‌های سال عضو کمیسیون برنامه و بودجه بودند، هم‌نظر هستند که باید در نحوه بررسی بودجه در مجلس بازنگری صورت بگیرد.

محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جلسه امشب(يكشنبه شب) دولت سومین جلسه بررسی بودجه است، اظهار داشت: امیدواریم بودجه هر‌چه زودتر مراحل خود را برای تصویب پشت سر بگذارد و پس از اینکه معاونت بودجه و برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور آن را تدوین کرد به مجلس ارائه خواهیم داد.

وی افزود: مجلس باید در خصوص تصویب بودجه انعطاف‌پذیر باشد لذا برنامه خود را طوری تنظیم کند که در فاصله 45 روز یا کمتر، قانون بودجه تا پایان سال به تصویب برسد.

معاون امور اجرای قانون اساسی رئیس‌جمهور در خصوص برخی اظهارات نمایندگان درباره ارائه بودجه چنددوازدهم از سوی دولت به مجلس گفت: دولت طبق قانون بودجه را به صورت کامل به مجلس ارائه خواهد داد.

میر‌تاج‌الدینی با بیان اینکه همواره نباید انتظار بر این باشد که اقدامات از سوی یک طرف انجام شود، تصریح کرد: مجلس هم باید در کارهای خود بازنگری کند لذا خیلی از نمایندگان باسابقه‌ای که سال‌های سال عضو کمیسیون برنامه و بودجه بودند، هم‌نظر هستند که باید در نحوه بررسی بودجه در مجلس بازنگری صورت بگیرد.

وی در خصوص جلسات مشترک دولت و مجلس گفت: جلسه مشترك شب گذشته نمایندگان و دولت آخرین جلسه نخواهد بود و موضوعات اقتصادی به خصوص هدفمندسازی یارانه‌ها نیز در این جلسات به صورت جدی در حال بررسی است.
انتهای پیام/
برچسب ها: بودجه ، دولت ، مجلس ، نحوه ، برسی ، پیگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار