امام جمعه شهر آبسرد گفت: القای طرح انتخابات آزاد برگرفته از ناکامی سیاسی برخی از خواص است که زمانی به نفع آنان باشد آن را آزاد و اگر نباشد آن را تخریب می کنند.

سید "احمد میرشریفی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: ایران اسلامی با وجود تمامی تحریم ها و توطئه های دشمن امروز به جایگاهی از افتخار و بالندگی دست یافته که می توان یکی از این افتخارات را پیشرفت در عرصه های هوا و فضا دانست.

وی ادامه داد: یکی از عرصه های امروزه هر کشوری در میزان رشد علمی و فنی توسعه و پیشرفت در عرصه های فضای است که جمهوری اسلامی ایران جز 10 کشور است که از فناوری ساخت و پرتاب ماهواره برخوردار بوده و در شرایطی چهارمین سال این افتخار را جشن می گیریم که توانسته ایم با پرتاب یک دستاورد جدید فضایی به نام کاوشگر حامل موجود زنده پیشگام به فضا، افتخاری دیگر کسب کنیم.

امام جمعه آبسرد با اشاره به سخنان حاکمان غرب در خصوص این افتخار بزرگ ایران اسلامی، بیان کرد: امروز کشورهای غربی به این حقیقت دست یافته اند که با این اقدام ایران تمامی پیام های سریع سازمان ملل نقض شدنی است و این با تمامی تحریم ها، پیروز میدان است.

این مقام مسوول در ادامه به طرح انتخابات آزاد از سوی دشمن اشاره کرد و گفت: ترفند غرب از بیان انتخابات آزاد که چند ماهی است در برخی از محافل به گوش می رسد برگرفته از توطئه ایی دیگر همچون سال 88 توسط عناصر منافق داخلی و خارجی است تا بتوانند باری دیگر فتنه 92 را محقق سازند.

میرشریفی افزود: دشمن گرچه تلاش داشته تا با ایجاد دسیسه های مختلف جایگاه اسلام وباورهای دینی و اسلامی را تضعیف کند ولی ملت ایران متحد تر از گذشته در صحنه حاضر خواهند بود و از هیچ کوششی برای خنثی سازی اهداف دشمن دریق نخواهند کرد.

امام جمعه آبسرد اسرار برخی از منافقان را از طرح انتخابات آزاد امری طبیعی خواند و گفت: طرح این کلمه برای تخریب انتخابات های ایران که در طی 34 سال به صورت کاملا سالم برگزار شده است امری غیر طبیعی نیست زیرا خود می دانند که با ایجاد فتنه و آشوب و نیز همراهی با غرب در میان مردم و ملت ایران جایگاهی ندارند و طرح این مسئله تنها زمینه دلگرمی برای آنان است.

وی ادامه داد: ملت ایران بیدار و هوشیار و از توطئه ها و دسیسه های غرب آگاه است و می دانند امروز تمامی اهداف دشمن در کشورهای مختلف جهان همچون سوریه، ایران و ... برگرفته از توسعه دین مبین اسلامی می باشد و نابودیشان حتمی است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.