تظاهرکنندگان امروز بحرين در بيانيه پاياني تاکيد کردند مردم بحرين از خواستهاي خود عقب نشيني نمي کنند و اعتراضات را تا محقق شدن خواستهاي خود ادامه مي دهند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اللؤلؤ ؛ شرکت کنندگان در تظاهرات اخير خود همچنين تاکيد کردند تمام آنچه را که دو سال پيش با آغاز انقلاب مردمي از دولت مي خواستند امروز نيز بر همان درخواستها تاکيد مي کنند و ذره اي از خواستهاي مردمي کاسته نشده است. اين درخواستها مواردي حداقلي است که امکان چشم پوشي از آنها وجود ندارد.

بار ديگر ماه فوريه فرارسيده است ماهي که يادآور ريخته شدن خون مردم بحرين و قرباني شدن آنهاست ؛ ماهي است که پيروزي آينده ملت بحرين را رقم خواهد زد و تمام حقوق ضايع شده آنان را باز خواهد گرداند.جريانهاي مختلف مخالف دولت بحرين در بيانيه پاياني که در اين تظاهرات صادر شد تاکيد کردند: حرکت به سمت دموکراسي هيچگاه متوقف نخواهد شد و تا بازگرداندن تمام حقوق از دست رفته مردم ادامه خواهد يافت . پس عقب نشيني از اين حقوق خيالپردازيهايي است که محقق نخواهد شد.

وي همچنين افزود: شرکت کنندگان در اين راهپيمايي تاکيد کردند گفتگوهاي مطرح شده از شفافيت لازم برخوردار نيست و نشان دهنده اعطاي تمام حقوق ملت بحرين نيست و درخواستهاي مردمي را مبني بر تغيير به سمت ايجاد دموکراسي محقق نخواهد کرد و نخواهد توانست اداره کشور بحرين را به دست ملت بسپارد. از اينرو اين گفتگوها هيچ ارزش و اعتباري ندارد و نمي توان به نتايج آن اعتماد کرد. هر نتيجه اي از گفتگوهاي مذکور که ملت بحرين آنها را به رسميت نشناسد همچون مرکبي بر کاغذ خواهد ماند و آرزوهاي و اميدهاي ملت را برآورده نخواهد ساخت. زيرا ملت بحرين است که حاکميت کشورش را در دست دارد و سرنوشت آن را تعيين مي کند.

در بيانيه همچنين آمده است : باقي ماندن بازداشت شدگان در زندانهاي سياسي که در بين آنها شخصيتهاي برجسته معارضه و شخصيتهاي ملي نيز وجود دارند و استمرار بازداشت ها و محاکمه هاي ظالمانه و ادامه اخراج پزشکان و نيروهاي مخلص کشور از مسئولتيهاي خود ، بيانگر بي توجهي مقامات بحرين به درخواستهاي مردمي است. بنابراين  تظاهرات و اعتراضات مسالمت آميز همچنان ادامه خواهد يافت و اين حرکتهاي مردمي بدون توقف خواهد بود و تا تحقق آزادي و کرامت ملت بحرين ادامه خواهد يافت .


                             آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: اعتراض ، بحرین ، خواسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار