عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدام وزارت اطلاعات نشان‌دهنده اقتدار اين دستگاه در جلوگیری از ایجاد موج جدید فتنه رسانه‌اي توسط بیگانگان بود.

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دستگیری برخی افراد وابسته به رسانه‌های خارجی توسط وزارت اطلاعات گفت: اقدام وزارت اطلاعات در دستگيري خبرنگاران وابسته به رسانه‌هاي بيگانه و معاند نشان‌دهنده اقتدار آن در جلوگیری از ایجاد موج جدید فتنه توسط بیگانگان در داخل کشور است چرا که با این اقدام شکل‌گیری یک جنگ روانی و تبلیغاتی گسترده از جانب رسانه‌ها خنثی شد.
 
وی در ادامه با اشاره به اظهار نظر "كاترين اشتون" در خصوص اقدام وزارت اطلاعات افزود: رویه نادرست مسئولان اتحادیه اروپا و کشورهای غربی از گذشته وجود داشته و تا امروز نيز ادامه دارد چرا که در انتخابات سال 88 و فتنه پس از آن نقش بیگانگان کاملا مشهود بود و اتخاذ مواضع مداخله‌جویانه از جانب غرب را بارها شاهد بوده‌ایم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: غرب باید بداند که ایران کشوری مستقل بوده و براساس مصالح خود عمل خواهد کرد لذا آنها نباید در امور داخلی کشور مداخله کرده و توجه خود را به مسائل داخلی و حل مشکلات اقتصادی خود معطوف کنند.
 
وی در پایان با بیان اینکه غرب به دنبال حل مسئله هسته‌ای ايران نیست، بیان داشت: اعمال تحریم‌های گوناگون علیه جمهوری  اسلامی ایران نشان‌دهنده عدم حسن نیت غرب بوده چرا که نمی‌توان از یک طرف به تحریم مبادرت ورزیده و از طرف دیگر پای میز مذاکره نشست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار