مهمترين عناوين بين الملل در روزي که گذشت :

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،


نشريه آمريكائي "تايم" در گزارشي جديد مدعي شد‌ جنگنده‌هاي ارتش رژيم صهيونيستي سه شنبه شب چندين مركز و نه يک مرکز را در سوريه هدف تجاوز خود قرار داده‌اند.


"مارك سوليوان" رئيس سرويس مخفي آمريكا به احتمال زياد از كار خود بركنار خواهد شد.


"الن وينتروب" رئيس كميسيون انتخاباتي فدرال آمريكا در نشست اين كميسيون در روز پنجشنبه اظهار داشت كه هزينه گزاف صرف شده از سوي احزاب، سازمان ها و نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري در سال گذشته ميلادي مبلغي در حدود 7 ميليارد دلار بوده است.



شبکه فاکس نيوز با دو کارشناس و تحليلگر اين شبکه به گفتگو پرداخت که در آن عملکرد هيلاري کلينتون وزير امور خارجه آمريکا در دوره تصدي اش زير سوال رفت.


يك مقام مسئول در دفتر سازمان ملل متحد در بغداد اعلام كرد، مقامات بحرين آمادگي خود را براي ميزباني از بقاياي گروهك تروريستي منافقين ابراز داشته اند.


در پی تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مرکز تحقیقاتی در دمشق، ارتش سوریه 4 موشک اسکاد را برای هدف قرار دادن "تل آویو" در وضعیت آماده شلیک قرار داد.


در خبری که رسانه های غربی با آب و تاب فراوان منتشر کردند، مردی که در سال ۱۹۸۱ پاپ ژان پل دوم را در میدان سنت پترزبورگ هدف گلوله قرار داد، در کتابی که به تازگی منتشر کرده در اتهامی مضحک شخصیت حضرت امام را هدف گرفته؛ اين در حاليست كه سخنگوي واتيكان امروز صراحتا اين خبر را تكذيب كرد.


رونمايي از هواپيماي جنگنده بومي ايران با نام "قاهر 313 " در ايام ا.. دهه فجر در رسانه هاي جهان به سرعت بازتاب يافت.


پس از رسوايي روابط غيراخلاقي مقامات بلندپايه ارتش آمريکا، رسوايي اخلاقي عضو سناي آمريکا جنجال آفرين شده است.


سخنگوي وزارت امور خارجه چين بارديگر بر حق ايران براي استفاده از انرژي صلح آميز هسته اي تاكيد كرد.


"جو بايدن" معاون رئيس جمهور آمريكا در حاشيه نشست امنيت بين الملل اظهار داشته كه "ديپلماسي" هنوز هم شيوه اي كارآمد براي حل مناقشه هسته اي ايران است و خواستار مذاکره مستقيم آمريکا با ايران شد.



سرگئي لاوروف وزير امور خارجه روسيه خطر بزرگ در سوريه را دست يافتن شورشيان به سلاح شيميايي دانست.


"یاسمن باجی" در مقاله جدید خود تحت عنوان "چند دستگی در میان اصلاح طلبان(مدعيان اصلاحات) پیرامون انتخابات ریاست جمهوری" به تبعات "فتنه 88" و ایجاد شکاف عمیق در میان دنباله روهای جریان فتنه می پردازد و اشاره می کند که آنها در نوعی سردرگمی به سر می برند.


70 تن از افراد مسلح در سمت شرقي ادلب به دست ارتش کشته شدند .


پس از گذشت 5 روز از گروگانگيري در ايالت آلاباما؛ پليس آمريكا تاکنون موفق نشده تا پسر بچه 5 ساله اي را روز سه‌شنبه توسط فردي به نام "جيمي لي دايكز" 65 ساله به گروگان گرفته شده، نجات دهد.


تظاهرکنندگان به سوي کاروان حامل نخست وزير مصر سنگ پرتاب کردند.


حملات هواپيماهاي بدون سرنشين آمريکا در مناطق مختلف جهان در دوران رياست جمهوري باراک اوباما دويست درصد افزايش يافته است.


کارشناسان پزشکي قانوني پاکستان جسد يکي از ماموران رسيدگي کننده به پرونده فساد مالي نخست وزير را از قبر خارج کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار