معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: طرح شعار انتخابات آزاد از سوی برخی فریب‌خوردگان داخلی و دشمنان قسم‌خورده این انقلاب بازی در زمین بدخواهان نظام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عباس دستباز امروز در مراسم معارفه معاون فرماندار شهرستان پارس‌آباد افزود: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری کشور ما بیش از هر زمان دیگر به آرامش و جلب اعتماد عمومی نیاز دارد، اما عده‌ای می‌خواهند با ایجاد التهاب و دودستگی در بین نیروهای دلسوز نظام و فضای عمومی کشور از فرصت پیش‌آمده سوءاستفاده کنند.

وی طرح شعار انتخابات آزاد را در همین راستا و با هدف به انحراف کشیدن سالم‌ترین فضای انتخابات در کشور اعلام کرد و گفت: ما سابقه 34 ساله در به اجرا گذاشتن عالی‌ترین مردم‌سالاری دینی را در دنیا داریم.

دستباز همچنین افزود: طرح شعار انتخابات آزاد در این مقطع زمانی هم‌آوایی با ضد انقلاب خارج‌نشین و ایجاد التهاب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است.

وی با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری و ضرورت هوشیاری آحاد مردم در برابر ترفندهای دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی و دلسردی مردم از نظام و ایجاد اختلاف و تنش میان مردم و مسئولان را از اهداف دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی دانست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل همچنین به ضرورت حفظ و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام تاکید کرد و گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای آشنا ساختن نسل جدید با اهداف و آرمان انقلاب اسلامی است.

دستباز با بیان اینکه ایام‌الله فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی ارزش‌های انقلاب، تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و اطلاع‌رسانی خدمات نظام است خواستار برپایی هرچه باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر شد.

در این آیین احد احدزاده به عنوان معاون فرماندار شهرستان پارس‌آباد معرفی شد./س

برچسب ها: اردبیل ، انتخابات ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.