دبیر سابق کمیته پدافند غیرعامل، دغدغه جریان انحرافی را ایجاد فتنه در عرصه اقتصادی کشور ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، داود احمدی‌نژاد، دیشب در مراسم گرامی داشت ایام الله دهه فجر که در مسجد زین العابدین قم،برگزار شد با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهارداشت: دشمنان، دست از توطئه چینی علیه نظام اسلامی بر نمی دارند.

وی جریان انحرافی را خطرناک و ناکارآمد توصیف کرد و افزود: وقتی ارزش پول کشوری چون افغانستان که اقتصادش در برابر ما به چشم هم نمی آید از ما بالاتر است معلوم می شود، جریان انحرافی با بی کفایتی اقتصاد کشور را به چنین وضعی کشاند.

دبیرسابق کمیته پدافند غیر عامل با ذکر این مطلب که میزان شیطنت‌ های این گروه ها، هر روز افزایش می یابد، اظهارکرد: این افراد قصد دارند با مطرح کردن نام مبارک امام زمان(عج)، ولایت را تحت شعاع قرار دهند؛کاری که خوارج انجام می دادند و می گفتند وقتی قرآن است نیازی به امام نیست؛ آنها می گویند امام زمان سر سفره ماست.

وی افزود: اینکه این جریان به این شکل مطرح شود و یا بالعکس، نتایج متفاوتی دارد؛ زیر اگر ما سر سفره حضرت باشیم، ما مرید حضرت خواهیم بود و اگر برعکس باشد، نتیجه نیز برعکس خواهد شد.

وی با ذکر این مطلب که توطئه های فتنه‌گران تمام نشده است، اظهارکرد: آنان به دنبال فتنه بزرگتری می گردند؛

داوود احمدی نژاد ادامه داد : این مساله قطعی است که هر کس گفتار و رفتار ولایت در وجود او شیرین نباشد رفتار و گفتار رییس جمهوری آمریکا برای او شیرین می شود.

دبیر سابق کمیته پدافند غیرعامل، با دعوت از همگان برای هرچه باشکوهتر برگزارشدن راهپیمایی 22بهمن اظهارکرد: جریان انحرافی با قهر، به هدف خود نرسید و حالا به توطئه فرهنگی و سیاسی روی آورده است تا جایی که در مقبره کوروش سجده می کنند، که عکس‌های آن را هنوز نگه داشته‌ام؛ آنها ادعای ولایت مداری دارند ولی در کنار برخی بازیگران نشسته و در تاجیکستان جشن نوروز برگزار می کنند.

وی قهر را نقطه مقابل انتخابات دانست و اظهارکرد: سیاست مداران غربی نیز می دانند رهبری امروز ایران در حال اداره جهان است و که حتی دبیرکل سازمان ملل مقام معظم رهبری را رهبر جهان اسلام دانست.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: بدون شک، رهبر معظم انقلاب، امروز امام امت هستند و وظیفه دارند که با فتنه ها مقابله کنند؛ فتنه گران از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب دوری نمی کنند.

این فعال سیاسی و فرهنگی کشور، در ادامه با ذکر این مطلب که آمریکایی ها نیز شیوه اعتراض خود را از التحریر آموختند، اظهارکرد: مصری ها نیز این شیوه را از حزب الله آموختند، روحیه مقاومت و ولایت مداری، سرمایه ای بود که فلسطینی ها نیز از حزب الله یادگرفتند و اگر امروز اسراییلی ها توان حمله به ایران را ندارند علت آن را باید در چنین ریشه ای جستجو کرد.

داوود احمدی نژاد عنوان کرد: امروز مرزهای جمهوری اسلامی در عمق اسرائیل و در کنار گوش کاخ سفید است، وقتی امروز دسته جات عزاداری در قلب آمریکا و اروپا راه می افتد نشان می دهد آنان نیز از این سیطره فرهنگی علیه خود ترسیده اند.

وی با انتقاد از کاهش ارزش پول ملی نسبت به کشورهای فقیری چون افغانستان،اظهارکرد: این افراد باید ولایت مداری را از سید حسن نصرالله بیاموزند که بر دست رهبری بوسه می زند، نه اینکه مثل برخی دیگر دستان ملک عبدالله را ببوسد؛ امروز ولایت فقیه رستگاری دنیا را برای ما به ارمغان آورده و به یقین رستگاری آخرت نیز در گرو پیروی از رهبری از این مسیر است.

وی افزود: دشمنان از هر راهی برای ناامید کردن مردم از ولایت و نظام استفاده می کنند که یکی از برنده ترین ابزارهایش، ابزار اقتصادی است؛ جریان انحرافی به شدت به دنبال فتنه است، زیرا نتوانست در عرصه سیاست و فرهنگ به جایی برسد به همین جهت در مباحث اقتصادی ورود کرد که خوشبختانه این حربه نیز کارگر نشد.

احمدی نژاد با ذکر این مطلب که همیشه در حال امتحان هستیم، اظهارکرد: مردم باید در راهپیمایی پیش خود روحیه انقلابی خود را حفظ کنند؛ تهدید به حمله نظامی از آخرین حربه های دشمن علیه انقلاب است، ولی باید عنوان کرد آنان جرات حمله به ایران را ندارند؛ این ترس پس از شکست اسراییل در غزه، بیشتر نیز شده است./س

برچسب ها: قم ، جریان ، انحراف ، توطئه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.