مازندران /

شکست نساجی در خانه

فوتبالیست‌های نساجی در خانه تن به شکست دادند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران از هفته هجدهم رقابت‌های دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم نساجی مازندران و بافق یزد در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف هم رفتند که میزبان شکست خورد.

،.نیمه اول این دیدار با توجه به حملات زیاد نساجی و برخلاف جریان بازی در دقیقه 38 بازی، این تیم بافق یزد بود که توسط بهنام عسگرخانی مهاجم خوش‌فکر خود به گل اول این بازی دست یابد، اما در دو دقیقه بعد نساجی توسط مهاجم جوان خود محمد عباس‌زاده توانست به گل تساوی دست پیدا کند تا دو تیم نیمه اول این دیار حساس را با تساوی به پایان رسانند.

نیمه دوم این دیدار در شرایطی آغاز شد که توپ و میدان همانند نیمه اول در اختیار یاران اسماعیلی بود ولی بخت با بازیکنان نساجی یار نبود که در پی یک غفلت در دقیقه 61 هادی عزیزی بازیکن تیم بافق یزد توانست دومین گل را برای این تیم به ثمر رساند.

نقطه جالب توجه این بازی که تعجب همگان را برانگیخت دو دقیقه پس از گل دوم بافق یزد رقم خورد همین بازیکن توانست دومین گل خود و سومین گل یزد را به ثمر رساند تا شیرازه تیم نساجی از هم بپاشد.

در دقیقه 92 بازی به‌ علت خطای مدافعان یزدی، داور نقطه پنالتی را نشان داده تا نساجی توسط محمد عباس زاده به گل دوم خود دست یابد تا در ادامه این دیدار پرگل در دقیقه 96 برای تیم یزد یک پنالتی ارمغان داشته باشد که با ورود بازیکن ذخیره خود این پنالتی هم از دست برود و نتیجه بازی با همان نتیجه سه بر دو به نفع مهمان به پایان رسد و نساجی از مدعیان بالای جدول فاصله گیرد.

نساجی با 18 بازی و کسب 27 امتیاز در رده پنجم رقابت‌های دسته اول گروه الف قرار گیرد./س

برچسب ها: شکست ، نساجی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.