مدير عامل كارخانجات نان قدس رضوي گفت: بيش از 20 درصد از اين محصولات به كشورهاي از جمله افغانستان، تاجيكستان، دبي، عمان و لبنان صادر مي‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حسن قاسميان در نشست خبري با اعلام این خبر افزود: اين شركت سالانه 20 هزار تن محصولات آردي با بيش از 100 نوع محصول متنوع در سال توليد مي‌كند كه ميزان فروش آن نسبت به سال قبل 30 درصد افزايش داشته است.


وي گفت: شركت نان قدس رضوي پس از چهار دهه تلاش و فعاليت مستمر، همگام با تكنولوژي روز دنيا و همچنين استقرار سيستم‌هاي مديريت كيفيت و ايمني مواد غذايي، توانسته بزرگترين توليدكننده انواع محصولات از جمله كيك، كلوچه، بيسكويت، نان حجيم و بزرگترين توليدكننده شيريني و شكلات در ايران باشد.

مديرعامل كارخانجات نان قدس رضوي گفت: از جمله محصولات ديگر اين شركت، نان رژيمي(مخصوص بيماران بستري در بيمارستان‌ها)، نان سبوس‌دار، نان جو(مخصوص افراد ديابتي) و نان زائر مي‌باشد.

وي با بيان اين كه فرآيند توليد محصولات در اين واحد صنعتي به گونه‌اي است كه از هيچ‌گونه مواد نگهدارنده و افزودني استفاده نشده افزود: با توجه به نقش پراهميت خميرمايه در بهبود كيفيت نان و ارتقاي سطح سلامت افراد جامعه، امروزه بيشتر از خميرمايه ‌تر در ساخت فرآورده‌هاي ناني استفاده مي‌شود.

قاسميان هدف از توليد محصولات صنايع غذايي را، عرضه مستقيم كالا دانست و گفت: در اين خصوص 40 كيوسك توزيع محصول وجود دارد و 20 فروشگاه عرضه مستقيم محصول، در فروشگاه‌هاي سطح شهر و دو فروشگاه، در ورودي باب الجواد(ع) و ديگري جنب كارخانه نان قدس رضوي به مصرف‌كننده عرضه مي‌شود/س

 

برچسب ها: تولید ، سالانه ، شرکت ، نان ، قدس ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.