رئيس سازمان هواپيمايي کشوري از فرآيند مطلوب پرداخت بدهي از سوي شرکت‌هاي هواپيمايي خبر داد.

کاپيتان حميدرضا پهلواني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بدهي شرکت‌هاي هواپيمايي به شرکت فرودگاه‌هاي کشور گفت: طي جلسات مشترکي بين شرکت ملي پخش و پالايش فراورده‌هاي نفتي و تمام مديران عامل شرکت‌هاي هواپيمايي و همچنين سازمان هواپيمايي کشوري برگزار شد سياستي پيش روي شرکت هواپيمايي در نظر گرفته شد تا هم شرکت‌ها بدهي خود را پرداخت و ميزان بدهي‌ها را در مدت زمان کوتاهي کاهش دهند.

وي در ادامه افزود: از تاريخ اول آذرماه تاکنون پرداخت نقدي اين بدهي ها توسط شرکت هاي هواپيمايي در حال انجام است.

کاپيتان پهلواني تصريح کرد: در سه جلسه مشترک شرکت پخش و فراآورده هاي نفتي و سازمان هواپيمايي کشوري به نقاط هماهنگي رسيديم که اميدواريم فرآيند پرداخت بدهي ها در روزهاي آينده مستحکم تر شود تا هم ستاد هدفمندي يارانه ها از طريق شرکت ملي پخش و پالايش فراورده هاي نفتي تأمين اعتبار شود و هم شرکت هاي هواپيمايي ميزان بدهکاري خود را  کاهش دهند.

رئيس سازمان هواپيمايي کشوري در ادامه با اشاره به فرودگاه هاي سودآور و اقتصادي در کشور گفت: تعداد اين فرودگاه هاي اقتصادي محدود است اما منبع اقتصادي مناسبي براي ديگر فرودگاه هاي کشور بشمار مي آيد.

وي اضافه کرد: با تأمين اعتبار و هزينه براي فرودگاه هاي ديگر نيز اميدواريم در آينده اي نزديک تعداد فرودگاه هاي اقتصادي به بيش از اين تعداد فرودگاه برسد به شرطي که شرکت هاي هواپيمايي منفعل بتوانند بدهي خود را به موقع به شرکت فرودگاه هاي کشور پرداخت کنند./عب

برچسب ها: پرداخت ، بدهی ، شرکت ، هواپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار