مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای تولیدکنندگی و مولد بودن است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، غلامحسن بشارتی در نشست هم‌اندیشی تعاونگران خراسان‌رضوی افزود: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران سرآمد سایر نظام‌های دنیا است بنابراین باید تمام توان خود را در حمایت از دولت و نظام به کار گیریم.

مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی تعاون، زیرا امروز دشمنان می‌توانند دولت را محاصره اقتصادی و از اقتصاد ارزی جلوگیری کنند اما نمی‌توانند جلوی فعالیت بنگاه‌های مردمی را بگیرند که این امر حصر اقتصادی کشور را می‌شکند.

بشارتی تاکید کرد: در حال حاضر در جنگ اقتصادی زنان و مردان با بنگاه‌های کوچک و تلاش فراگیر خود در آنها می‌توانند سبب ارتقای اقتصاد کشور شوند.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست بلکه به معنای تولیدکنندگی و مولد بودن است بنابراین باید در جامعه فرهنگ تعاون را گسترش داده و مولد بودن را تشویق کنیم.

مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: تعاون می‌خواهد به اقشار ضعیف جامعه کمک کند تا وارد عرصه‌های اقتصادی شوند و قدرت رقابت با بنگاه‌های بزرگ اقتصادی را داشته باشند؛ و از این طریق بتوان آحاد جامعه را وارد جامعه کرد.

بشارتی یادآور شد: اقتصاد سه رکن دولتی، خصوصی و تعاونی دارد و امروز روزی است که مطابق گفته امام راحل عدالت اجتماعی بدون تعاون نمی‌تواند ایجاد شود.

وی تصریح کرد: برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی و حصر اقتصادی دشمن باید با اهتمام وارد تمام صحنه‌ها شد و به صورت جمعی در قالب تعاون تلاش کرد.


برچسب ها: توسعه ، تعاون ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.