سام قریبیان: فیلم سینمایی "گناهکاران" بدلیل وجود پدر و تجربه‌اش بهترین و راحت‌ترین تجربه‌ی کاری من بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛  برنامه سینمایی "هفت" بارویکرد بررسی مسایل سینمای ایران شب گذشته از برج میلاد محل برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با اجرای "محمد گبرلو" به روی آنتن رفت.


"فرامرز قریبیان" (زنديگينامه)، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی "گناهکاران"، سام قریبیان (نویسنده) و "محمد متوسلانی" بازیگر از مهمانان بخش اول برنامه "هفت" بودند.


 "فرامرز قریبیان" در ابتدا گفت: حدود 12 سال از آخرین فیلمی که کارگردانی کردم، می‌گذرد ولی همیشه دغدغه فیلم سازی داشتم چون فیلمنامه خوب به دستم نمی‌رسید.

وی افزود: بعد از بازگشت پسرم از آمریکا فیلمنامه "قصاص" را به من ارائه و با سرمایه شخصی خودم یک فیلم مستقل ساختم.

"سام قریبیان" در ادامه عنوان کرد: ایده‌ی اصلی فیلم در زمان تحصیلات من در خارج از کشور شکل گرفت و پس از برگشت به ایران و مطالعه فیلمنامه توسط پدر، از من خواستند که این فیلم را بسازیم.

"فرامرز قریبیان" اظهار داشت:رضایت کافی از برخی فیلم‌های که بازی می کردم نداشتم برای همین به دنبال فیلم‌سازی رفتم تا آثار بهتری بسازم.

"سام قریبیان"تأکید کرد: زمانی که فیلمنامه خود را در آمریکا ارائه دادم آنها بدون اینکه نامی از من در اثر آورده شود قبول به ساخت آن کردند برای همین از ارائه سناریو به آنها منصرف شدم.

وی ادامه داد: پس از بازگشت به ایران فیلمنامه 9 بار بازنویسی شد و کار گروهی خوبی صورت گرفت و داستان این فیلم در هر فرهنگ و زمانی می‌تواند رخ دهد.

"فرامرز قریبیان" تصریح کرد: پیش تولید این اثر از مهر ماه تا اواخر آبان به طول انجامید برای اینکه تمامی لوکیشن‌ها انتخاب شد و پس از تولدی هیچ مشکلی برای کار نداشتیم و اول آذرماه کار را کلید زدیم و حدود 58 جلسه فیلمبرداری به طول انجامید.

"سام قریبیان" بیان کرد: "گناهکاران" راحت‌ترین و بهترین تجربه‌ی کاری من بود وصبرو تجربه پدر به من بسیار کمک کرد و جالب بود که دیدگاه هردوی ما به فیلمسازی نزدیک بود.

وی اظهار داشت: علت انتخاب متوسلیان بدلیل این بود که در فیلم سازی باید بازیگرانی را انتخاب کرد تا مناسب نقش باشند تا نقش اثر گذار باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار