تقدیر و به نوعی معجزه های مربوط به آن و همچنین بی اطلاعی انسان ها از آن تمام حرف های من در این نمایشنامه است.

حمید شریف زاده، نویسنده و کارگردان اثر نمایشی "تب" که در نهمین روز از سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا شد در خصوص برنامه اجرای عمومی این نمایش به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: من دوست داشتم مسئولان تئاتر شهر به تماشای این نمایش می‌نشستند.
من پیش از اجرای این اثر به آن ها نامه دادم و این درخواست را ارائه دادم زیرا این نمایش اجرای موفقی داشت و به واقع به اجرای عمومی نیاز دارد.
وی افزود: گروه این نمایش برای آماده سازی این اثر زحمت زیادی کشید و تمام رفت و آمدها بدون هیچ نگاه مالی بود، امیدوارم این نگاه معنوی به سرانجام برسد و تب اگر لایق است به اجرای عمومی دست پیدا کند.
شریف زاده در رابطه با قصه این نمایش تصریح کرد: داستان تب قصه یک پسر دانشجوست که با فقر دست و پنجه نرم میکند تا خرج دانشگاهش را بدست بیاورد در این حین برادرش تصادف می کند و او دچار یک چالش جدید با زندگی می شود.
وی ادامه داد: تقدیر تمام حرفهای من در این نمایشنامه است اتفاقاتی برای انسان رخ می‌د‌هد که او هرگز از آن خبر ندارد و به نظر من اسم آ‌ن تقدیر و به نوعی معجزه است.
وی بیان کرد: انرژی خوب و مثبت تماشاگران باعث شد رضایت کامل از اجرای این نمایش در جشنواره فجر داشته باشم و پس از سه ماه تمرین تعویض بازیگر و هزینه ها بسیار خوشحالم که تماشاگران رضایت داشتند.
گفتنی است؛ "تب" در نهمین روز جشنواره 10 بهمن در تالار سایه اجرا شد./ص
برچسب ها: نمایش ، تئاتر ، تب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار