مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: جذب حداكثري آراي عمومي شرط پيوستن به ائتلاف سه گانه، پيام تسليت علي لاريجاني به مناسبت درگذشت حسن حبيبي، دهه فجر يادآور اقتدار و عزت ملت ايران و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

باشگاه خبرنگاران گزارش مي‌دهد: صهيونيست‌ها در توهمشان از كدام پايگاه در جمهوري آذربايجان به ايران حمله مي‌كنند؟ / پاسخ ايران چه خواهد بود؟
با وجود اينکه بسياري از مردم کشور جمهوري آذربايجان را مسلمانان، بويژه شيعيان تشکيل مي‌دهند، اما مقامات دولتي اين کشور رابطه زيادي با رژيم صهيونيستي دارند.

پورمختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد ورود كميسيون اصل 90 به تامين امنيت انتخابات سال آينده با همكاري نيروهاي امنيتي


رئيس كميسيون اصل 90 از رصد مباحث امنيتي اتتخابات سال آينده خبرداد و گفت: اين كميسيون در راستاي وظايف نظارتي خود تامين امنيت انتخابات خرداد92 را در دستور كار قرار خواهد داد.

حسين مظفر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد جذب حداكثري آراي عمومي، شرط پيوستن به ائتلاف سه‌گانه
رئيس ستاد انتخابات ائتلاف سه‌گانه اصولگرايان گفت:شرط اضافه شدن به ائتلاف سه‌گانه اصولگرايان امكان جذب آراي قابل توجه از جامعه و امكان تعامل بيشتر است.

پيام تسليت علي لاريجاني به مناسبت درگذشت حسن حبيبي

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حسن حبیبی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

دهه فجر ياد آور اوج اقتدار و عزت ملت ايران است

سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر بيانيه‌اي را منتشر كرد.

حجت‌الاسلام ذاکري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: اتمام حجت هاشمي با اصلاح‌طلبان/ در جريان اصلاحات اجماعي شکل نمي‌گيرد

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي درباره مکانيزم پيشنهادي هاشمي به اصلاح‌طلبان مبني بر تشکيل ائتلافي همچون 1+2 گفت: اين اظهارات هاشمي در واقع به منزله اتمام حجت با اصلاح‌طلبان است و اينکه اصلاح‌طلبان از هاشمي گله نکنند که وي راه‌حلي به آنان نداد.

هژبری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد اجرای سرود 1357 نفره دانش آموزان ويژه 22 بهمن
معاون فرهنگی پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: مهمترین برنامه 22 بهمن در بخش فرهنگی دانش‌آموزی اجرای گروه‌های سرود 1350 نفره است که در تهران 22 هزار دانش‌آموز این برنامه را در روز 22 بهمن اجرا می‌کنند.

سردار اخوان مهدوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: رهنمودهای امام مسیر حرکت و پویایی نسل امروز را مشخص می‌کند

فرمانده کل بهداری سپاه پاسداران گفت: با تامل در رهنمودهای انقلابی امام راحل مسیر حرکت و پویایی در نظام مشخص شده و روحیه ایثار و شهادت در نسل جدید نمایان می‌شود.

آيت الله خاتمي: دهه فجر فرصت تجديد بيعت با ولايت است
عضو خبرگان رهبری گفت: از 19 دیماه 56 که دور دوم انقلاب شروع شد تا 22 بهمن 57 ملت تجلی ولایتمداری شدند و به امر امام تظاهرات و اعتصاب می‌کردند و این امر نشانه بارز بیعت با ولایت بود.

ولایتی : روابط اقتصادی ايران و پاکستان باید بیش از پیش گسترش یابد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت:پیوندهای بسیاری بین دولت ایران و پاکستان وجود دارد که ظرفیتهای بزرگی را برای همکاری دو کشور در عرصه های مختلف دو جانبه، منطقه ای و بین المللی بوجود آورده است.

با چند تغییر در نقشه جغرافیایی استان خوزستان؛ شهرستان کارون به نقشه تقسیمات کشوری اضافه شد
دولت با توجه به بافت جغرافیایی منطقه و با هدف توزیع بهینه و عادلانه خدمات، با ایجاد شهرستان کارون در استان خوزستان موافقت کرد.

شجاعی خبر داد تدوین نظام جامع ارتقای توانمندی‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت


معاون برنامه ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نظام جامع ارتقای توانمندی‌های صنعت، معدن و تجارت به منظور ارتقای توانمندی دانشی، پژوهشی و فناوری این حوزه به زودی نهایی و عملیاتی می‌شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار