رییس منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی، از راه‌اندازی دو رشته جدید دکترا در رشته‌های معماری و حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم خبر داد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از(ایسنا) - ، عباسعلی نورا در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم، گفت: سازمان مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی، نگاه و رویکردی ارزش مدار دارند که باید به این نگاه و توجه ارج نهاد، به گونه‌ای که نگاه ما، ارزش مدار و نگاه به مناطق دور افتاده کشور است.

رییس منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی بوده است و چیزی به عنوان انقلاب مادی نداریم، اظهارکرد: اگر وضعیت کشورهای چین و روسیه را مطالعه کنیم می‌بینیم که انقلاب آنان انقلابی مادی است و حتی حرکت‌های وال استریت که در غرب وجود دارد مادی هستند.

نورا با تاکید بر اینکه اولویت اول دانشگاه مسائل فرهنگی است، خاطرنشان‌کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از بعضی امتیازات محروم بوده است و می‌طلبد همانطور که به مسائل فرهنگی توجه خاص دارد به مسایل رفاهی نیز توجه جدی داشته باشد، چرا که ما معتقدیم بالندگی و پیشرفت، رابطه مستقیم با انگیزه کار دارد و انگیزه کار در فضای غیرمنسجم و غیر وحدت ایجاد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه واحد بم دانشگاه آزاد، واحدی منسجم، رو به پیشرفت و پویا است، گفت: مهمترین هدف ما کار برای اسلام و برای اعتلای ایران اسلامی است.
برچسب ها: حقوق ، معماری ، دکتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.