عضو مجمع نمایندگان مازندران در حالی از شاخص پایین اعتبارات ملی تخصیصی به استان ابراز گله مندی کرد که استیضاح وزرا در زمان باقیمانده عمر دولت دهم را مفید ندانست.

به گزاش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران علی پور در جمع خبرنگاران به طرحهای عمرانی کشور بحث کریدور شمالی و جنوبی، راه آهن و بندر امیرآباد برای صادرات و واردات اشاره کرد وگفت: محور تهران به فیروزکوه تقریبا تمام و گدوگ به قائم شهر کاملا تعطیل بود.

وی افزود:با اجرای طرح توسعه متوازن در برنامه پنجم با کاهش ترافیک،حذف دو تونل ومشارکت وهمکاری مردم سرخکلا، شیرگاه و بالازیرآب با محقق شدن این عوامل تاخرداد سال آینده محور گدوگ به قائم شهر به بهره برداری میرسد.

رئیس کمیته راه و ترابری مجلس شورای اسلامی به تعطیلی سه ماهه عملیات اجرائی این محور بدلیل مشارکت نکردن مردم بالا زیرآب خبر دادوتصریح کرد:برای اتمام طرح گدوگ به قائم شهر 15میلیاردتومان اعتبار اختصاص یافت.

علی پور با اشاره به اینکه کارخانجات نساجی را به صفر واگذار کردند،گفت: باید مهم ترین دغدغه مردم وکارگران را به نتیجه برسانیم وشاهد احیاء مجدد آن باشیم.

علی پور با بیان اینکه باید تمام 11میلیارد تومان مطالبات پیمانکار پرداخت شود، افزود: نتیجه نشست با وکیل سرمایه گذار ترک تا 15 اسفند اعلام می شود./س

برچسب ها: شاخص ، اعتبارات ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.