نماینده مردم قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس گفت: نخستین فاز پروژه عظیم ملی کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، نادر فریدونی اضافه کرد: قیروکارزین از نظر جغرافیایی و منابع طبیعی خدادادی از جمله نفت و گاز، سد بزرگ سلمان فارسی با منابع آبی از جمله شهرستان‌های پرظرفیت برای حضور سرمایه‌گذاران است که مسئولان باید موانع و مشکلات را از پیش پای سرمایه‌گذار برداشته و زمینه‌های حضور آنان در حوزه‌های مختلف را فراهم آورند.

فریدونی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان و نماینده پیشین مردم در مجلس برای راه‌اندازی و احداث کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین تصریح کرد: این پروژه عظیم ملی ضمن ایجاد اشتغال و تولید، افتخاری بزرگ برای این شهرستان است که به زودی با حضور مسئولان بلندپایه کشوری افتتاح نخستین فاز آن انجام می‌شود.

وی با بیان این که با پیگیری‌های لازم برای از میان برداشتن مشکلات و تکمیل این پروژه بزرگ تلاش می‌کنیم ادامه داد: از مسئولان استانی و کشوری می‌خواهیم که در حل سریع‌تر مشکلات پروژه سیمان سپهر قیروکارزین ما را کمک و همراهی کرده و همچنین مشکلات مربوط به شرکت حمل و نقل مربوط به این کارخانه هرچه زودتر حل شود.

نماینده مردم قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از تمام سرمایه‌گذران برای حضور در این شهرستان دعوت می‌کنیم و قول همکاری و حمایت در تمام زمینه‌ها را به آنان می‌دهیم./س

برچسب ها: سیمان ، قیرکارزین ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.