دستیار معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سالانه 10 درصد از مددجویان كمیته امداد امام خمینی (ره) توانمند شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مرتضی بوجار در جلسه كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اردبیل افزود:در همین خصوص سال گذشته 80 هزار خانوار تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح كشور توانمند و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

وی بیان كرد: پیش بینی شده كه در سالجاری نیز 100 هزار خانوار از چرخه حمایتی خارج شوند كه تلاش می شود این تعداد تا پایان اسفندماه سالجاری محقق شود.

بوجار با اشاره به مصوبه شورای عالی اشتغال مبنی بر ایجاد 300 هزار فرصت شغلی توسط كمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان اضافه كرد: همچنین مصوب شده 200 هزار فرصت شغلی نیز در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت ایجاد شود.

وی با بیان اینكه یكی از سیاست های كمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی و اشتغالزایی است ، افزود: در سال گذشته مبلغ 15 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به كمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص یافته بود.

وب ادامه داد : از این میزان 12 هزار و 650 میلیارد ریال برای ایجاد 116 فرصت شغلی به مددجویان كمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.