نرم افزار‌های کاربردی برای آخر هفته +دانلود ۱۳۹۱/۱۱/۱۲

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته گذشته برنامه هایی را مخصوص آندروید قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید. این هفته برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

برنامه ای برای از دست ندادن تماس - آندروید

اپلیکیشن Beacon ابزاری ساده و کاربردی است برای کسانی که دوست دارند در حین گرفتن SMS یا زنگ خوردن گوشی از نور فلش دوربین گوشی خود به همراه صدای زنگ استفاده کنند تا از رسیدن پیام جدید بهتر مطلع شوند. کار این برنامه به این شکل است که با انتخاب شما، با تماس یا پیام جدید فلش دوربین را برای دفعات مشخصی روشن می‌کند و با این کار به شما علامت می‌دهد که پیامی منتظر شما است.

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

میانبر های کارآمد - آی او اس



نرم افزار IntelliScreenX یکی از نرم‌افزارهای کاربردی برای کاربران به‌شمار می‌رود. این نرم‌افزار اطلاعات مورد نیاز شما را به صفحه‌ی قفل آیفون یا آیپد شما اضافه می‌کند و اینگونه دیگر نیاز نیست برای رفتن به قسمت‌های پرکاربرد هربار قفل گوشی را باز کرده و به اپلیکیشن مورد نظر بروید. با این نرم‌افزار می‌توانید مستقیماً از داخل صفحه‌ی قفل یا همان لاک اسکرین پاسخ یک مسیج را بدهید یا اطلاعات مربوط به تقویم، اخبار مورد نیاز، شبکه‌های اجتماعی و وضعیت آب و هوا را مستقیماً از صفحه‌ی قفل مشاهده کنید. این نرم‌افزار به‌گفته‌ی خودش نوتیفیکیشن سنتر آیفون و آیپد را آنگونه که باید، تغییر می‌دهد و اطلاعات بیشتری را در آن به شما نمایش خواهد داد

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

شخصی سازی آیکون - سیمبیان



Icon Changer همانگونه که از نامش پیداست ، به شما اجازه تغییر آیکون های منوی گوشی های سیمبیان ۳ را می دهد تا به صورت حرفه ای آیکون های گوشی خود را شخصی سازی کنید . ایکون ها را می بایست از فایل های سیستمی و یا فایل های موجود در سایر حافظه ها و پوشه های گوشی انتخاب کنید که فرمت های PNG و JPEG توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند .

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

دانلود منیجر - جاوا



با توجه به دانلودهایی که روزانه با تلفن همراه می کنیم نیاز به یک  نرم افزار مدیریت دانلود بسیار احساس می شود. Ltd Mobile Downloader یکی از قویترین دانلود منیجر های موبایل با فرمت جاوا بوده که قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد.

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
United States of America
محسن
۲۰:۵۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
می خواستم بدونم چطور می توان نرم افزارازسایتتون دانلود کرد
Germany
زهرا
۱۹:۴۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
میخواستم بدونم این برنامه ها روی نرم افزار جاوا هم کار میکنه؟ ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی حمادی
۱۴:۳۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
ممنون