مطالعات جدید نشان می دهد در جهان از هر 10 کارمند، 7 کارمند این احساس را دارند که در شغل خود استرس شدیدی را تحمل می کنند و 10 درصد کارمندان هم همیشه نگران اخراج شدن هستند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از لایونیوز، فریاد کشیدن، غیرقابل اعتماد بودن، درخواست های نامعقول و حکمرانی با ایجاد ترس، ماجراجویی، حالت دفاعی گرفتن از ویژگی های یک مدیر و ريیس است.

بررسی ها نشان می دهد، مدیران بدخلق ویژگی هایی دارند که سبب می شود شما به آن کارمند زیردست حق بدهید و باید تدابیری برای اصلاح رفتارهای بدشان داشته باشند.

مدیرانی که اهل داد و بیداد هستند اقتدار خودشان را زیرسوال می برند چون مثل کسانی هستند که کنترلی روی رفتارهایشان ندارند اینکه اگر مدیری بخواهد استاندارد کاری پرسنل اش را بالا ببرد خیلی خوب است اما توقع اینکه کارمند باید آخر هفته هم کار کند تا پروژه ای را تمام کند یا احرار کند از نشانه های استبداد است.

مدیری که انعطاف ناپذیر است دیدی منفی دارد و جو ترس و نگرانی را در اداره اش حکم فرما می کند و متخصصان و کارکنان موفق کمی پیدا می شوند که حاضر باشند برای چنین ريیسی کار کنند.

یک مدیر خوب سعی می کند هیجان ها و بحران های اداره اش را به حداقل برسد به جای اینکه خودش مسبب آن شود./ع2
برچسب ها: سلامت ، کارمندان ، استرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار