معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 10 گفت: با توجه به برگزاری جشنواره سلامت در محلات، هزار و 12 اثر از اوایل دی ماه از سرای محلات جمع آوری و به دبیر خانه جشنواره سلامت در منطقه ارسال شده است.

امیر حسین بهري صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای استقبال شهروندان از این جشنواره مهلت ارسال آثار تا اواخر بهمن ماه تمدید و پس از داوری آثار در اسفند ماه اختتامیه این جشنواره در هفته سلامت در فروردین ماه برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: هزار و 12 اثر جمع آوری شده در قالب عکس، کاریکاتور، فیلم، داستان، مقاله، آثار حجمی، نقاشی، کلیپ سرود و شعر بوده است.

ور در خصوص موضوعات جشنواره خاطر نشان کرد: آثار جشنواره سلامت با عناوین سلامت و سالمندان، مادر و کودک جوانان محله، پزشکان محله، سلامت و اهداء خون، پیشگیری از ابتلا به  دیابت و پیشگیری از استعمال دخانیات محله، سلامت و پیشگیری از چاقی در محله به سرای محلات منطقه ارائه شده است.

آموزش مبارزه با جانوران مضر شهري در سطح محلات

همچنین پیغمبری رئیس محیط زیست منطقه 10 گفت: در راستای آشنایی شهروندان در زمینه مبارزه با جانوران مضر شهري در ارتباط با موضوعاتي نظیر روش های مبارزه، خطرات ازدیاد جمعت جانوران مضر شهری و بیماری های ناشی همزیستی انسان با این جانوران کلاس های آموزشی در سرای محلات برگزار می شود./ز

برچسب ها: فرهنگی ، سلامت ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار