نمایش "هفت خوان" با اقتباسی از قصه هفت خوان رستم شاهنامه فردوسی با نگاهی جدید در سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر اجرا می شود.

پیام عزیزی نویسنده و کارگردان نمایش "هفت خوان" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص جشنواره تئاتر فجر گفت: جشنواره امسال مدیریت خوبی نداشته بخاطر اینکه مرحله بازبینی آثار خیلی طول کشید و انرژی گروه را برای اجرای نمایش گرفت.
 
وی ادامه داد: انتخاب سالن برای اجرای نمایش "هفت خوان" مناسب نبوده چراکه سالن ایران شهر و یا مولوی برای این نمایش مناسب بود که سالن مولوی از اجراها خارج شد و تالار حافظ را به این اثر اختصاص دادند.
 
عزیزی افزود : نمایش "هفت خوان" در بخش اصلی مسابقه تئاتر شرکت داده نشد در صورتی که قرار بود این اتفاق بیفتد و به همین خاطر این نمایش در بخش تجربه های نوبه روی صحنه می رود و طبق گفته هیئت داوران این نمایش نیز قرار است جزو آثار داوری شود اما فعلا در این خصوص خبری داده نشده و مشخص نیست.
 
وی در خصوص حمایت از آثار اظهار داشت: حمایت مالی برای نمایش ها خوب انجام نشده و هزینه ها را خود گروه ها متقبل شدند.
 
عزیزی در خصوص نمایش "هفت خوان" افزود: نمایش "هفت خوان" اقتباسی جدید از قصه هفت خوان رستم است که شکل اجرای جدید دارد و به شکل پرده خوانی، نقالی و تعزیه اجرا می شود ولی پخش عمده آن به صورت پرده خوانی خواهد بود.
 
وی گفت: مژگان معقولی، میترا عزیزی،‌ نرگس عزیزی، حمید کسری و خودم بازیگران "هفت خوان" هستیم و پیام عزیزی طراح صحنه، میترا عزیزی طراح لباس و شرمین عباسی ساخت موسیقی این نمایش را به عهده دارند.
 
گفتنی است، نمایش "هفت خوان" امروز ساعت 17 و20 در دو سانس در تالار حافظ به روی صحنه می رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار