فیلم "حال حافظ " خوب است به عنوان بهترین فیلم جشنواره نماز و نیایش برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت:حوزه هنری استان زنجان درراستای اشاعه هنر دینی با حمایت از تولید آثار هنری – دینی امسال با فیلم حال حافظ خوب است در این جشنواره شرکت کرد که این فیلم به عنوان بهترین فیلم جشنواره نماز و نیایش برگزیده شد.

سیفی با بیان اینکه این فیلم محصول حوزه هنری در سال 91 است، افزود: این اثر به نویسندگی حسین سیلمانی و مجتبی حیدری و کارگردانی مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو در مدت 12 روز تولید شده است.

وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه و براساس رای هیئت داوران تندیس جشنواره و مبلغ بیست میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید به همراه کمک هزینه سفر به حج عمره به مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو برای فیلم حال حافظ خوب است از زنجان اهدا شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان ، به افتخارات دیگر کسب شده دیگر این فیلم نیز اشاره وتصریح کرد: این فیلم در جشنواره هشتمین فیلم دینی رویش و 5 جشنواره فیلم دانشجویی به عنوان فیلم منتخب برگزیده شده است.

لازم به ذکراست،نفرات برتر پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس در آیین اختتامیه این جشنواره که در تالار شهید مرتضی آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، تندیس، دیپلم افتخار و جوایز خود را دریافت کردند./ع

برچسب ها: فیلم ، حال ، حافظ ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.