دومین جشنواره تخصصی بانک های مازندران در ساری به کار خود پایان داد.

مدیر روابط عمومی جشنواره بانک های مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : این جشنواره سه روز با هدف تبین حذف ربا و بهره از معاملات بانکی ، حاکمیت اخلاق اسلامی ، تعیین نرخ سپرده های بانکی ، نرخ تسهیلات بانکی و حاشیه سود بانک ها با نرخ عادلانه در ساری بزگزار شد.

قربانی افزود : این جشنواره با حضور مدیران عامل و کارشناسان حوزه بازاریابی بانک ها و بانکداری الکترونیکی برگزار شد .

وی محوریت سمینار های این جشنواره را مدلهای روانشناسی مشتریان در بازاریابی ، بررسی نمونه های داخلی و بین المللی ، فنون مذاکره با مشتری، اصول تقسیم بندی مشتریان و درخواست کنندگان خدمات بانکی عنوان و تصریح کرد : در جریان جلسات این جشنواره آموزش های کاربردی برای روسای شعب، تحویلداران و سایـر کارکنان نیز برگزار شد.

مدیر روابط عمومی جشنواره بانک های مازندران از دیگر اهداف این جشنواره را راهکارهای عملی برای تحقق اهداف بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، از جمله تجربیات موفق بازاریابی بانکی در ایران و رویکردهای نوین بازاریابی و کاربرد آنها برای روسای شعب، تحویلداران و سایـر کارکنان اعلام کرد .

مدیر روابط عمومی جشنواره بحث و بررسی درباره بانکداری الکترونیک را از دیگر برنامه های اجرا شده عنوان کرد و گفت: می توان از فرهنگ سازی عمومی در زمینه بانکداری الکترونیک ،بررسی امنیت در بانکداری الکترونیکی، آشنایی با نقاط ضعف و قوت کشور در زمینه بانکداری الکترونیک، تعمیق آشنایی جامعه بانکی کشور نسبت به بانکداری الکترونیک و یکسان سازی تعاریف به عنوان محورهای اصلی بوده است.

به گفته قربانی در این جشنواره کنفرانس تخصصی بانکداری الکترونیک برای دست یابی اهدافی چون هویت دیجیتالی نظام بانکی ، آینده صنعت کارت‌های پرداخت ، امنیت در بانکداری الکترونیک نیز برگزار شد و استادان و بزرگان و کارشناسان نظام بانکی به بحث و تبادل نظر و انتقال تجارب پرداختند./ع

برچسب ها: پایان ، جشنواره ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.