سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من و دایی را برای نتایج مان محاکمه می کردند، چرا برای کی روش دادگاه نمی گذارند.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال تهران پس از حضور در کنفرانس مطبوعاتی دیدار استقلال و پیکان در مورد مسائل تیم ملی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعضی از قلم به دست ها آن قدر مخلص هستند که کوکو را طوری به نفع کی روش بر می گردانند که نسوزد!

نتایج من و دایی در زمان سرمربیگری کاملا مشخص است زمانی که تیم ملی نتیجه نمی گرفت ما را محاکمه می کردند ولی از کی روش سوال نمی کنند چرا این نتایج بدست می آید؟

وی ادامه داد: کسی جرأت ندارد که از کی روش سوال کند ولی ما را محاکمه می کردند، پس چرا کی روش را دادگاهی نمی کنید!

قلعه نوعی در مورد اظهارات کی روش خاطر نشان کرد: چرا باید کی روش این گونه صحبت کند که زمان برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس باید به سمینار رفت و قهوه خورد اگر این دیدار قشنگ و زیبا نبود بازی های دیگر لیگ چه ایرادي داشت؟

بقیه تیم ها مثل فولاد خوزستان و نفت تهران که نفرات نوجوانان و جوانان را در ترکیب خود قرار می دهد چرا از سوی کی روش محکوم شده اند.

وی ادامه داد: به لبنان و ازبکستان می بازیم چه ربطی به دربی داشت که تیم ملی می بازد! دربی جوابگوی فوتبال ایران است.

قلعه نوعی در مورد خداحافظی از تیم ملی فوتبال گفت: رحمتی برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده است. از 7 امتیاز ایران در گروه خود، 5 امتیازش متعلق به رحمتی است. این مسائل چه ربطی به دربی دارد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران قبل از بازی با پیکان تهران گفت: بازی مشکلی را با پیکان دگرگون شده داریم.

فیروز کریمی تفکرات خاصی دارد که این مربی آخرین مربی است که قهرمانی جام باشگاه های آسیا را برای فوتبال ایران به ارمغان آورده است. کریمی مربی کاربلدی است و من مخلص وی هستم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار