سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران گفت: دوست نداشتم سرمربی گری تیمی را بگیرم ولي این کار به من تکلیف شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار استقلال و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال فیروز کریمی پس از عذرخواهی از خبرنگاران برای دیر حاضر شدن در کنفرانس خبری گفت:

اعتقاد ندارم که بعضی ها در مورد این جابجایی حرف می زنند که  جای فلانی آمدم و این حرف هاي بچه گانه را قبول ندارم و در پیکان کار خود را ادامه می دهم.

وی ادامه داد: هیچ گاه در مورد بد بسته شدن تیم توسط سرمربی دیگری حرف نخواهم زد و تلاش خودم را برای تغییر شرایط پیکان در جدول انجام خواهم داد.

کریمی در مورد تغییرات در تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: پس از بازی پیکان و تراکتورسازی در مورد تغییرات در تیم فوتبال پیکان صحبت شده بود چون این مسائل را اعضای هیئت مدیره برای من بازگو کردند.

وی در مورد حضورش در پیکان تاکید کرد: دوست نداشتم که سرمربی گری تیمی را قبول کنم چون به من تکلیف شده بود این کار را قبول کردم.

کریمی در مورد بازی با استقلال تهران در هفته بیست و چهارم اظهار داشت: بازی سختی را در مقابل استقلال تهران داریم. بازی های این تیم را دیده ام و از این تیم شناخت پیدا کردم و بازی حساسی مقابل تیم خوب و صدر جدولی استقلال خواهیم داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا الان یک جلسه با تیم پیکان تمرین داشتم و یک ساعت نیز در خصوص تیم با مجید بصیرت صحبت کرده ام./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار