عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: علي‌رغم اخبار منتشرشده در برخي از رسانه‌ها تا به امروز جامعه مدرسين حوزه علميه قم حتي يك جلسه هم در جهت بررسي مسائل انتخاباتي تشكيل نداده است.

" آيت‌الله سيد هاشم حسيني بوشهري" عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ورود جامعه مدرسين حوزه‌ علميه قم به مباحث انتخاباتي گفت: همه تشکل‌ها و احزاب سياسي اصولگرا در فضاي کشورمان طبيعتاً از جامعه مدرسين تقاضا دارند تا وارد مباحث انتخاباتي شوند اما تا به امروز اين تشكل برنامه‌اي را براي ورود به انتخابات پيشرو تعبيه نكرده است.

وي افزود: علي‌رغم اخبار منتشرشده در برخي از رسانه‌ها جامعه مدرسين حوزه علميه قم تا به امروز حتي يك جلسه هم در راستاي بررسي مسائل انتخاباتي تشكيل نداده است.

آيت‌الله بوشهري درباره اتخاذ يك سازوكار مناسب ميان جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين براي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين دو نهاد هم فکر هستند که در جامعه نقش پررنگي را ايفا مي‌کنند لذا به طور حتم ساز و کار مشخصي را که مصلحت نظام و مردم باشد براي انتخابات آينده ارائه خواهند داد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار