یک مادربزرگی به همراه فرزند و برادرزاده ی خود اقدام به سرقت خودرو و لوازم آن در سطح تهران می شود.

رئیس کلانتری 124 قلهک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: ماموران این کلانتری در حین انجام وظیفه خود در محدوده خیابان یارمحمدی کوچه مشهور  مشاهده شوند که یک دستگاه خودروی پژو با رویت آنان گریخته و از محل متواری می گردد، در این خصوص ماموران به آرامی جهت بررسی جلو رفته و شاهد کردند که تعدادی آجر زیر بدنه خودروی کیا است. 
سرهنگ عطاءا... خالقی در ادامه اظهار داشت: ماموران با تجربه های خود متوجه قصد چندین سارق شدند لذا بلافاصله در کوچه ی روبرو کمین سارقان نشستند که بعد از چند دقیقه رویت نمودند که خودروی پژو به محل بازگشت و کنار خودروی کیا قرار گرفت. 
وی افزود: ماموران به آرامی جهت دستگیری متهمان پیش رفتند و متوجه زنی سالخورده در صندلی عقب شدند که ناگهان دو فرد جوانی که در حال سرقت لاستیک های خودرو بودند با رویت مامورین قصد درگیری و متواری شدن را داشتند که با آمادگی کامل ماموران مهار و دستگیر شدند.
سرهنگ خالقی در پایان خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری این افراد خود را به هویت های امامعلی، محمد و نیمتاج 60 ساله معرفی نمودند و معترف که با مشارکت یکدیگر اقدام به سرقت به لوازم خودرو در سطح شهر می کردند.
لذا پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارسال گردید./ف
برچسب ها: مادربزرگ ، فرزند ، سرقت ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.