وزير راه و شهرسازي گفت: ايران ساليانه 700 الي 800 ميليارد تومان براي توسعه بنادر کشور سرمايه گذاري مي کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نيکزاد وزير راه و شهرسازي در حاشيه مراسم افتتاح نمايشگاه صنعت دريانوردي در جمع خبرنگاران با بيان مطلب بالا گفت: ايران به دليل داشتن 5800کيلومتر مرز آبي در شمار و جنوب کشور کاملا مستعد سرمايه گذاري در بخش توسعه بنادر و نيز صنعت دريانوردي است.
وي افزود: ايران ساليانه 700 الي 800 ميليارد تومان براي توسعه بنادر کشور سرمايه گذاري مي کند.
وي با اشاره به فرمايشات رهبري در خصوص سرمايه گذاري در دريا جهت توسعه و رشد اقتصادي اظهار داشت: ايران با دارا بودن 11 بند اصلي و 50 بندر فرعي توانايي ذخيره و بارگيري 172 ميليون تن را داره مي باشد.
وي ادامه داد: در نمايشگاه صنعت دريانوردي با هماهنگي سازمان بنادر و کشتي راني و نيز کليه شرکت هاي صنعت کشتي سازي و دريانوردي کليه توانمندي ها و فناوري هاي کشور در بخش سخت افزار، نرم افزار، کشتي سازي، هدايت کشتي ها و تجهيزات وابسته به نمايش در مي آيد.
وي ادامه داد: اين نمايشگاه با شعار دريا محور توسعه سعي در ارتقاء سطح توانمندي هاي ايران در بخش دريانوردي دارد.

وزير راه و شهرسازي گفت: در خصوص ورود به وزارت ارتباطات منتظر تصميم دولت و مجلس هستم و هر تصميمي که در اين زمينه براي من گرفته شود تابع آن هستم.
وي افزود: قرار است به زودي مجلس و دولت تصميم خود را مبني بر ورود من به وزارت ارتباطات يا معرفي وزير جديد براي اين وزارت خانه اعلام کند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار