مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران گفت: ارتقاء ایمنی ناوگان ترابری این شركت نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه های صنعت حفاری كشور دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ حمیدرضا گلپایگانی در نشست بررسی كلیات تفاهمنامه همكاری آموزشی با پلیس راه نیروی انتظامی در اهواز با اشاره به گستره عملیاتی این شركت در نقاط مختلف كشور، افزود: جا به جایی به موقع دستگاه ها و پشتیبانی كالا و مواد حفاری، در شتاب بخشیدن به عملیات حفر چاه های نفت و گاز بسیار با اهمیت است.

وی در همین ارتباط از همكاری نزدیك پلیس راه در روان سازی حمل و نقل محموله های ترافیكی حفاری قدردانی و اظهار كرد: مبادله تفاهمنامه آموزشی و ارتقاء سطح آموزش كاركنان بخش ترابری شركت ملی حفاری ایران به طور یقین در آسان شدن تردد و كاهش انتظارات و افزایش ضریب ایمنی بسیار اثرگذار خواهد بود.

در این نشست مدیر خدمات شركت ملی حفاری ایران در تشریح فعالیت های اداره كل ترابری شركت در بخش حمل و نقل دستگاه های حفاری توضیح داد: به طور میانگین هرماه 15 دستگاه حفاری در موقعیت های مختلف كشور جا به جا می شود كه برای این عملیات از حدود 120 دستگاه كشنده سنگین در قالب محموله های ترافیكی استفاده می شود.

مهندس محسن پاك نژاد گفت: در 10 ماه امسال بیش از 180 دستگاه حفاری خشكی در مناطق مختلف كشور جا به جا شده كه میانگین هر جا به جایی 9 روز بوده است.

مدیر خدمات شركت ملی حفاری ایران افزود: در سه دهه گذشته پلیس راه نیروی انتظامی با این شركت تعامل بسیار خوبی داشته است و بدون این همكاری، برنامه های شركت در زمان مناسب محقق نمی شد.

وی ادامه داد: براساس بررسی های به عمل آمده كارشناسی مقرر شد به منظور استاندارد سازی فعالیت های شركت در بخش حمل و نقل جاده ای در چارچوب تفاهمنامه همكاری آموزشی با نیروی انتظامی، در زمینه فرهنگ سازی ایمنی ناوگان عملیات حفاری و آموزش هدایت كننده خودروها اقدام شود.

در این نشست همچنین فرمانده پلیس راه استان خوزستان با تاكید بر ارتقاء فرهنگ رانندگی، گفت: آموزش مستمر رانندگان، باز آموزی نكات ایمنی استفاده از تجهیزات، و همكاری سازمان ها در كاهش حوادث جاده ای اثر مطلوبی دارد.

سرهنگ قاسم قدرتی افزود: در این ارتباط برنامه های آموزشی گسترده ای با استفاده از امكانات نیروی انتظامی، سازمان ها و شركت ها برنامه ریزی و به اجرا گذاشته می شود كه با توجه به تعامل میان شركت ملی حفاری ایران و نیروی انتظامی این تفاهمنامه اجرایی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری كرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی احاد جامعه روز به روز شاهد كاهش حوادث و ارتقاء فرهنگ رانندگی در جاده های كشور باشیم.

ناوگان سبك و سنگین ترابری شركت ملی حفاری ایران یكی از ناوگان های بزرگ حمل و نقل برون شهری كشور است كه به سبب رعایت مقررات و ضوابط راهنمایی و رانندگی در چند سال اخیر موفق به كسب چند لوح تقدیر از پلیس راه نیروی انتظامی شده است. /س
برچسب ها: تحقق ، اهداف ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.