استاندار چهارمحال و بختیاری، از اجرایی شدن 86 درصدی مصوبات سفرهای هیات دولت و رئیس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

علی اصغر عنابستانی گفت: 495 مصوبه در سه سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید و در سفر چهارم نیز علاوه بر پیگیری اجرای مصوبا ت سفرهای قبل، 26 مصوبه جدید در كارگروه اشتغال استان چهارمحال و بختیاری تصویب شد.
وی افزود: از مجموع مصوبه های سفرها، برخی از آن كه اجرایی نشده است، یا به دلیل این است كه دیگر از سوی مسئولان استان چهارمحال و بختیاری مطالبه اجرایی آن نیست یا برخی از آنها برای اجرایی شدن، ضرورتی احساس نمی شود.
عنابستانی اظهار داشت: برخی دیگر از مصوبات سفرهای هیات دولت و رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری انجام طرح های مطالعاتی بوده است و با انجام مطالعات مشخص شد كه اجرای این طرح در استان چهارمحال و بختیاری توجیه كارشناسی ندارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: آنچه دولت در سفرهای استانی خود مصوب كرده است، بایستی اجرایی شود و بخش زیادی از پیشرفت های استان چهارمحال و بختیاری در بخش های صنعتی و كشاورزی و صادرات، مرهون مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت است./س
برچسب ها: مصوبات ، سفر ، دولت ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.