رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: 60 نفر از هنرمندان حوزه هنری استان اردبیل مقام های ملی و بین المللی كسب كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / ساسان ناطق در نشست با خبرنگاران افزود: در سالجاری 608 نفر هنرآموز در بخش های مختلف هنرهای تجسمی ، موسیقی ، تاریخ شفاهی ، ادبیات داستانی و شعر از آموزش های حوزه هنری استان بهره مند شدند.

وی بیان كرد: این هنرآموزان از حضور برجسته ترین اساتید هنری در رشته های مختلف بهره مند شده و توانسته اند در صحنه های ملی و بین المللی برای استان اعتبارآفرین باشند.

رئیس حوزه هنری استان با بیان اینكه در برخی مواقع بی اخلاقی ها یی در حوزه فرهنگ و هنر دیده می شود ، اضافه كرد: الویت آموزش های ارائه شده به هنرآموزان در حوزه هنری استان بر مبنای تربیت اخلاقی و ارزشهای اسلامی است.

ناطق گفت: هنرآموزان حوزه هنری استان بعد از گذراندن دوره های آموزشی گواهینامه استانی اخذ كرده و میتوانند در داخل استان فعالیت های هنری داشته باشند.

وی افزود: این هنرآموزان میتوانند با شركت در آزمون های مركز پژوهش و آموزش حوزه هنری در مركز كشور گواهینامه معتبری دریافت نمایند.

ناطق با اشاره به تولیدات هنری حوزه هنری استان اردبیل در سالجاری از تولید 13 فیلم كوتاه داستانی ، مستند و انیمیشن در این مركز خبر داد.

وی اضافه كرد: همچنین 13 عنوان كتاب و 2 قطعه موسیقی در موضوع دفاع مقدس در اردبیل تولید شده است.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به برگزاری 2 جشنواره منطقه ای در حوزه هنری استان اردبیل افزود: جشنواره منطقه ای عكس خانواده و معنویت و تصویر سازی فرزندان صبح در گستره شمالغرب كشور برگزار شده است/س 

برچسب ها: اردبیل ، هنرمندان ، حوزه ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.