مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از پیشرفت 60 درصدی طرح ایستگاه و خط انتقال و شبکه توزیع آب به شهرک صنعتی نکا ، خبر داد .

وفایی نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : اجرا و تکمیل زیرساخت در جذب سرمایه گذار مؤثر است و این شرکت با ارزیابی و کارشناسی نسبت به شناسایی کمبود آب در شهرک ، نسبت به رفع مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام کرده است .

وی افزود : طرح خط انتقال و شبكه توزيع آب شهرک صنعتی نكا ، در چند فاز درحال انجام است که شامل اجرای خط انتقال ، ساخت ایستگاه و شبکه توزیع است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد : خط انتقال و شبكه توزيع بطول 6 هزار و 700 متر و ساخت 3 مخزن با ظرفيت هاي 200 ، 500 و یک هزار مترمکعبی ، موجب تکمیل طرح آبرسانی به شهرک صنعتی نکا خواهد شد .

وفایی نژاد با بیان اینکه شرکت شهرکهای صنعتی مازندران برای اجرای طرح خط انتقال آب به شهرک صنعتی نکا ،5 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و داخلی شرکت هزینه می کند گفت : شهـرک صنعتی نکا با دارا بودن 36 واحد صنعتی بهره بردار و حجم سرمایه گذاری 807 میلیارد ریال ، در تولید و اشتغال نقش آفرینی می کند .

وي افزود : اجراي طرح در تكميل زيرساخت ها ، امري ضـروري است و موجب جذب سرمايه گذار در شهركها و نواحي صنعتي استان مي شود و طرح هاي زيرساختي ، بر اساس نياز هر يك از شهركها و نواحي صنعتي و اولويت بندي ، در دستور كار قرار مي گيرد./س

برچسب ها: پیشرفت ، طرح ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.