فرماندار بوکان گفت: 23 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های مصوب در کارگروه توسعه کشاورزی بوکان به متقاضیان پرداخت شده است.

حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: تاکنون در قالب طرح‌های مصوب در کارگروه توسعه کشاورزی و به منظور توسعه کشاورزی در این شهرستان توسط بانک کشاورزی مبلغ 23 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: مبلغ 64 میلیارد ریال دیگر نیز در قالب تسهیلات در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان مصوب شده و در صورت تصویب نهایی در کارگروه استانی به کشاورزان و متقاضیان اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی پرداخت می‌شود.

فرماندار بوکان افزود: باید از طریق دستگاه‌های مرتبط، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در خصوص اطلاع‌رسانی و تشویق کشاورزان برای استفاده از این تسهیلات و سرمایه‌گذاری جهت توسعه هر چه بیشتر بخش کشاورزی اقدام لازم به عمل آمده و ادارات و بانک‌ها نیز نهایت همکاری برای دریافت این تسهیلات را با متقاضیان داشته باشند.

عباسی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین راهکارها برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان توسعه بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به پتانسیل‌های مناسب در زمینه کشاورزی در این شهرستان، گفت: باید مسئولان با همکاری فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی و تجربه کشاورزان برای پیشرفت در این حوزه برنامه‌ریزی کنند./س

برچسب ها: کشاورزی ، بوکان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.