تولیت آستان مقدس قم حضرت فاطمه معصومه(س) از راه‌اندازی دفاتر نمایندگی آستان در مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در دیدار نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های جدید آستان مقدس قم برای فراهم آوردن امکان خدمت‌رسانی تمامی شیفتگان خاندان اهل‌ بیت(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) در سراسر کشور گفت: آستان مقدس قم به دنبال این است که با فراهم آوردن فضای مناسب، هرکس در هر جایی بتواند خدمتی به کریمه اهل ‌بیت(ع) داشته باشد و خود را جزو خادمین حضرت قرار دهد.

وی ایجاد دفاتر نمایندگی آستان در سراسر کشور را از جمله این برنامه ها عنوان کردو افزود:‌ با فعال شدن این نمایندگی‌‌ها در هر نقطه از کشور، افرادی که دارای هدایا و نذورات هستند و یا خواهان خدمتی به حضرت کریمه اهل ‌بیت(ع) باشند، می‌توانند از طریق این نمایندگی‌ها اقدام کنند.

امام جمعه قم افزود: همچنین افرادی که خواهان خادمی حضرت هستند و امکان حضور در قم برایشان میسر نیست، می‌توانند از طریق این نمایندگی‌ها، خدماتی را به حضرت کریمه اهل ‌بیت(س) ارائه کنند.

تولیت آستان مقدس قم حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: استان زنجان با توجه به ظرفیت‌های موجود دینی و مذهبی‌، از گزینه‌های مناسب برای راه‌اندازی دفتر نمایندگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.