سرمربی صربستانی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: ست کویچ، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال نوجوانان از سطح کیفی لیگ والیبال ایران برایم تعریف کرده بود حال که آمده ام به طور عملی متوجه حرف هایش شدم.

جورجویچ در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سطح کیفی لیگ ایران بسیار قوی است به نظرم جزو پنج الی شش لیگ سطح بالای جهان محسوب می شود البته لیگ باشگاهی کشورهای هلند، روسیه، ایتالیا و برزیل از درجه کیفی بالاتری برخوردارند.

وی یادآور شد: من بر این باور هستم که هر روز سطح کیفی مسابقات لیگ ایران با بازیکنانش رشد می کند، در هر شهری که می روم شاهد حضور قدرتمند والیبالیست های جوان و با انگیزه ای هستم که به طور حرفه ای در این رشته فعالیت می کنند. امیدوارم تیم ملی ایران بتواند در مسابقات لیگ جهانی حضوری موفق را تجربه کند.

سر مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: ولاسکو یکی از بهترین و بزرگترین مربیان جهان والیبال محسوب می شود وی دارای تجارب زیادی است و در کارنامه خود مدال طلای مسابقات قاره اروپا را با تیم ملی اسپانیا دارد من برای وی احترام بسیار زیادی قائل هستم تیم ملی ایران توانست با حضور وی جواز صعود به لیگ جهانی را کسب کند این امر بسیار مهم و قابل توجه است.

وي در پاسخ به این سوال که چرا این تیم در دور رفت مسابقات لیگ نتوانست نتایج خوبی را کسب کند؟ گفت: چون تمام عوامل تشکیل دهنده این تیم مثل رئیس و مسئولان باشگاه سرپرست تیم کادر فنی بازیکنان و دیگر عوامل جدید بودند ایجاد هماهنگی و رسیدن به تجربه کافی تا حدودی زمانبر بود که خوشبختانه در مسابقات نیم فصل دوم ما به این هماهنگی دست پیدا کردیم. در دور برگشت فقط در بازی مقابل تیم میزان خراسان باریج اسانس کاشان عملکرد خوبی نداشتیم و موفق به شکست کاشانی ها نشدیم. در غیر این صورت از شش دیدار دور برگشت نتیجه پنج دیدار را به نفع خود به پایان رساندیم.

جورجویچ تصریح کرد: در ترکیب تیم ما بازیکنان قدرتمند و آماده ای مثل سعید معروف، علی نادی و ... حضور دارند اگر آنها در طول مسابقات هماهنگی بیشتری داشته باشند نتایج کسب شده تیم ما به طور قطع بهتر از این هم خواهد شد من به راهیابی تیم شهرداری ارومیه به مرحله پلی آف امیدوارم چون با سه امتیاز بالاتر از تیم سایپا در جدول رده بندی مکان پنجم را کسب کرده ایم.

** ایران را برای زندگی دوست دارم

سر مربی صربستانی تیم والیبال شهرداری ارومیه از حضورش در ایران و هدایت تیم باشگاهی این کشور ابراز خوشحالی کرد و افزود: با وجود آنکه برای نخستین بار بود که به ایران آمدم، از حضور در لیگ والیبال این کشور بسیار خوشحال هستم این کشور از نظر آب و هوایی با قاره اروپا تفاوت های زیادی دارد که من آن را دوست دارم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار