نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: یکی از اقدامات ارزشمند دولت نهم و دهم، پروژه عظیم و ماندگار مسکن مهر است که اجرای موفق آن در اهداف کلان دولت تاثیر بسزایی دارد.

ˈلاله افتخاریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: با توجه به سیاست های دولت در ساخت پروژه مسکن مهر، امید خانه دار شدن در بین اقشار کم درآمد جامعه افزایش یافته و این درحالی است که بتوان در اجرای آن موفق بود.

وی افزود: امروز انتظارات مردم در بخش مسکن مهر، علاوه بر ظاهر مجتمع و ساختمان های مسکونی، تجاری و ... بالابردن کیفیت آن و نیز توجه به تامین زیرساخت های لازم است.

نماینده معین شرق استان تهران، تامین مراکز فرهنگی، تجاری، درمانی، آموزشی، رفاهی، تفریحی و ... را بخشی از مطالبات مردم در سایت های مسکن مهر خواند.

افتخاری بیان کرد: یکی از مطالبات مردم در بخش شرق استان تهران بموقع تحویل گرفتن واحد های مسکونی است که در این میان تلاش بیش از پیش تعاونی ها در اتمام پروژه های مسکن مهر موثر خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، بخشی دیگر از مطالبات مردم را در مسکن مهر عدم پرداخت و یا معوض زمین به ازای دریافت اراضی مردم بومی منطقه در اجرای این پروژه خواند و بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقررشده تمام مطالبات مردم در بخش پروژه مسکن مهر با هدف تسریع در اجرا و نیز رفع مطالبات مورد بررسی قرار گیرد.

افتخاری افزود: افزایش قیمت ها در تامین مصالح ساختمانی بخشی از کندی اجرای این پروژه عظیم در منطقه شرق استان تهران است که در این میان همکاری و حمایت مردم می تواند در تسریع پروژه موثر باشد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.