رئیس ستاد گرامیداشت دهه‌فجر مازندران از بهره‌برداری از 798 پروژه عمرانی، خدماتی، زیربنایی و اشتغالزایی همزمان با برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

ابراهیمی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه‌فجر مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر، سرمایه‌گذاری چهار هزار و 85 میلیارد و 108 میلیون ریالی دولت در طرح‌های مختلف عمرانی، خدماتی، زیربنایی و اشتغالزایی در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون سیاسی _ امنیتی استاندار مازندران از آغاز به کار عملیات اجرایی 15 طرح اقتصادی، تولیدی و عمرانی با اعتبار اولیه دو هزار و 452 میلیارد و 100 میلیون ریال در این استان خبر داد.

وی از بهره‌برداری از 69 طرح تولیدی و اشتغالزایی در مازندران در دهه‌فجر خبر داد و افزود: با افتتاح این طرح ها 325 میلیارد و 341 میلیون ریال برای 580 نیروی جویای کار در استان فرصت شغلی فراهم می‌شود.

معاون سیاسی _ امنیتی استاندار مازندران با اشاره به پیشتازی شرکت مخابرات مازندران با 245 طرح در بین دستگاه‌های اجرایی مازندران برای بهره‌برداری از طرح ‌های دهه‌فجر تصریح کرد: یک‌هزار و 351 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و 11 هزار و 700 واحد روستایی بهره‌مند از تسهیلات کم‌بهره در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیمی گفت : به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی، 83 طرح شرکت توزیع برق، 32 طرح میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری، 20 طرح صندوق مهر امام‌رضا (ع)، چهار طرح بانک صنعت و معدن، پنج طرح ساختمان صنعت، معدن و تجارت، 25 طرح شهرک‌های صنعتی،21 طرح آبفای روستایی و شهری، 10 طرح تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هشت طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود : 11 طرح ورزش و جوانان، 16 طرح بسیج سازندگی، 34 طرح بنیاد مسکن، دو طرح راه‌آهن شمال، پنج طرح دانشگاه علوم پزشکی بابل و سه طرح دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سه طرح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یک طرح دانشگاه مازندران، دو طرح پزشکی قانونی، دو طرح صدا و سیمای استان، دو طرح پست بانک، یک طرح بهزیستی و هفت طرح شرکت گاز مازندران در ایام‌الله دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیمی دیگر طرح های قابل بهره‌برداری در ایام‌الله دهه‌فجر را هشت طرح آب منطقه‌ای، 245 طرح مخابرات، 85 طرح جهاد کشاورزی، 10 طرح شیلات، 32 طرح نوسازی و تجهیزات مدارس، 14 طرح راه و شهرسازی، 34 طرح کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، 29 طرح شهرداری‌ها و 42 طرح دهیاری‌ها دانست./س


برچسب ها: طرح ، عمرانی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.